حدود سه ماه پیش گوگل مشغوف آزمایش قابلیت ری اکشن یا واکنش دادن به پیام ها با ایموجی در اپلیکیشن اندرویدی Messages بود، ولی حالا به نظر می رسد که آزمایشات را پشت سر گذاشته و این قابلیت روی Messages به مرور در دسترس کاربران قرار گرفته است.

شما می توانید با فشار دادن طولانی به پیام ارسال شده توسط کاربر دیگر، واکنش نشان دهید. در حال حاضر هفت ری اکشن ایموجی نظیر عشق، خنده، تعجب، غم، عصبانیت و دوست نداشتن برای انتخاب کردن وجود دارد. برای اضافه کردن اموجی‌ها باید قابلیت Chat در اپ Messages فعال باشد، بنابراین امکان ارسال آنها برای مخاطبانی که آیفون دارند و همچنین کاربرانی که گوشی اندرویدی آن‌ها از قابلیت RCS پشتیبانی نمی‌کند، وجود ندارد.

گوگل همچنین به قابلیت‌های دیگری که به تازگی به اپلیکیشن Messages اضافه شده‌، اشاره کرد. این اپلیکیشن حالا با توجه به پیام‌های دریافتی اخیر، متن یا اموجی را پیشنهاد داده و Smart Reply قابلیت پیشنهاد دادن استیکرها را پیدا کرده است. استیکرها بالای قسمتی که کاربر در حال وارد کردن پیام است ظاهر می‌شوند. قابلیت تقریباً جدید دیگر ویرایشگر داخلی تصویر است که به کاربر اجازه نقاشی کردن روی عکس‌های گرفته شده با گوشی را می‌دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *