موبایل و تبلت

گوگل پیکسل جدید با پشت سرامیکی و نمایشگر 2K عرضه می شود

گوگل با طراحی سری پیکسل 6 کاری منحصر به فرد انجام داد. گوشی ها از پشت شبیه هیچ گوشی دیگری نبودند. نوار دوربین مانند ویزور نه تنها زیبایی خوبی دارد، بلکه به سری پیکسل هویت جدیدی نیز می بخشد. با این حال، به نظر می رسد گوگل قصد دارد کارهای بیشتری با طراحی گوشی خود انجام دهد. به گفته یک مشاور محبوب، big G ممکن است در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند پیکسل جدید باشد که از مواد سرامیکی ساخته شده است.

طبق گفته‌ مشاور محبوب چینی Digital Chat Station، گوگل با فاکسکان (شرکت تولیدکننده آیفون)، همکاری کرده تا یک پرچمدار مرموز پیکسل و تلفن تاشو پیکسل را در چین بسازد. این تعجب آور است زیرا در سال 2020، گوگل عملیات تولیدی خود را از چین به ویتنام منتقل کرد. اما جالب‌تر این است که ادعای راهنما مبنی بر اینکه دستگاه پیکسل بی‌نامی که در حال کار است با مواد سرامیکی پوشیده خواهد شد.

گوگل قبلاً از پلاستیک، شیشه و فلز در گوشی‌ها استفاده می کرد، اما هرگز دست خود را روی سرامیک امتحان نکرده است. بنابراین، اگر ادعاهای اطلاع‌دهنده چیز دیگری باشد، ممکن است به زودی اولین گوشی هوشمند پیکسل با سرامیک را ببینیم. البته جزئیات در مورد پیکسل سرامیکی بسیار کوتاه است، اما گفته شده که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 2K با یک سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی است. این دستگاه از چیپست تنسور 2 بهره می‌برد که در گوشی‌های هوشمند پیکسل 7 نیز وجود دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا