نرم افزار و اینترنت

فیسبوک تنظیمات جدید حریم خصوصی برای Messenger ارائه کرد

فیس بوک از تنظیمات جدیدی برای کنترل حریم خصوصی در اپلیکیشن مسنجر ارائه کرده که به کاربران امکان محدود کردن کاربرانی که قادر به ارسال پیام هستند، خواهد داد. این اپلیکیشن بزودی آزمایش تنظیمات جدید آغاز کرده و کاربران “تصمیم می گیرند چه کسی می تواند به طور مستقیم به شما پیام دهد یا با شما تماس بگیرد، چه کسی به پوشه درخواست های شما می رود، و چه کسی نمی تواند به هیچ وجه پیام دهد یا با شما تماس بگیرد.”

این شرکت خاطرنشان می کند که این ویژگی ها مشابه ویژگی های ارائه شده توسط اینستاگرام بوده، که کنترل های ریزتری برای پیام رسان در ماه دسامبر اضافه کردند. از سوی دیگر، اپلیکیشن مسنجر ویژگی دیگری را آزمایش خواهد کرد که به طور خودکار تصاویر ارسال شده توسط کاربرانی که در حال حاضر دوست فیسبوک شما نیستند را تار می کند – احتمالاً به این دلیل که این موارد احتمالاً اسپم هستند یا در غیر این صورت نامناسب هستند.

همچنین یک قابلیت جدید دیگر به نام App Lock به اپلیکیشن مسنجر اضافه شده است. این به روز رسانی اجازه می دهد تا کاربران قبل از دسترسی به پیام ها، نیاز به تأیید چهره یا اثر انگشت داشته باشند. این ویژگی اکنون در iOS موجود است و به زودی به اندروید خواهد آمد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا