فناوری

نمایشگاه CES 2021 به طور مجازی برگزار می شود

انجمن فناوری‌های مصرفی (CTA) رسما اعلام کرد که رویداد CES 2021 به‌شکل مراسمی فیزیکی برگزار نخواهد شد. در عوض، این مراسم سالانه که معمولا هزاران شرکت‌کننده دارد، به‌خاطر همه‌گیری ویروس کرونا در قالبی مجازی برگزار می‌شود. این تصمیم تغییر بسیار بزرگی برای CTA به‌حساب می‌آید که تا همین یک هفته پیش اصرار داشت CES همچنان باید به‌صورت فیزیکی برگزار شود.

ولی اکنون مدیرعامل انجمن، گری شپیرو، می‌گوید نگرانی‌هایی که درباره ایمنی شرکت‌کنندگان وجود دارد، برگزاری فیزیکی این مراسم را غیرممکن کرده است. این درحالی است که برگزار کنندگان CES در ماه می سال جاری اعلام کردند رویداد مذکور در سال آینده میلادی به صورت یک گردهمایی کوچک در لاس وگاس برگزار می شود. لغو برگزاری نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی خسارت مالی سنگینی برای شهر لاس وگاس به شمار می آید. قبل از شیوع ویروس کرونا در آمریکا، سالانه بیش از 170 هزار نفر در این نمایشگاه 4 روزه شرکت می کردند.

«گری شاپیرو» مدیر ارشد اجرایی اتحادیه فناوری های مصرفی که برگزار کننده CES است در ماه می اعلام کرد نمایشگاه را در ژانویه 2021 به طور حضوری برگزار می کند اما با افزایش شمار مبتلایان به کووید۱۹ برگزاری یک رویداد در فضای سربسته غیر ممکن به نظر می رسد. همچنین بعید است کارمندان شرکت های فناوری بزرگ تا زمان برگزاری مراسم اجازه سفر داشته باشند.

منبع
zdnet
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا