گجت و پوشیدنی

نسخه جهانی اوپو واچ با تراشه اسنپدراگون 3100 معرفی شد

اوایل ماه جاری، سایت آلمان اوپو جزئیاتی از نسخه جهانی اوپو واچ را منتشر کرده و حال نوبت به آن رسیده که به طور رسمی معرفی شود. نسخه گلوبال اوپو واچ مجهز به تراشه است – اول تراشه کوالکام اسنپدراگون 3100 که به اجرای سیستم عامل Wear OS گوگل کمک کرده و دوم تراشه Ambiq Micro Apollo 3 بوده که این سیستم قدرت اختصاصی از آنچه اوپو را حالت کم مصرف می نامد، را اجرا می کند.

اوپو واچ گلوبال در دو اندازه 46 میلی متری و 41 میلی متری عرضه شده که اولی دارای نمایشگر 1.91 اینچی امولد با رزولوشن 402 در 476 پیکسل بوده و دومی نیز نمایشگر 1.6 اینچی اولد با رزولوشن 320 در 360 پیکسل دارد. بدنه مدل 46 میلی متری از آلیاژ آلومینیوم سری 6000 ساخته شده در حالیکه سطح پشتی آن پلاستیک + سرامیک است. مدل 41 میلی متری نیز تنها از پلاستیک ساخته شده است.

هر دو نسخه دارای بند “fluororubber” هستند، در حالیکه نسخه استیل ضدزنگ، معرفی شده در چین، همچنان در چین باقی خواهد ماند. نکته مهم فروش اوپو واچ، راه حل بوت دوگانه آن است – بسته به نیاز شما، می تواند WearOS یا حالت صرفه جویی در مصرف انرژی کم را اجرا کند. مورد اول همه ویژگی های ساعت هوشمند مرتب مانند Google Play و GPay و پشتیبانی Google را به ارمغان می آورد، در حالیکه دومی فقط موارد ضروری – زمان، اعلان ها، آلارم ها – دقیقاً مانند سایر گروه های هوشمند دیگر را ارائه می دهد.

از نظر دوام باتری نیز این دو حالت کمی با تفاوت دارد. ساعت اوپو واچ قادر است بین 24 و 36 ساعت در حالت هوشمند (به ترتیب برای انواع 41 و 46 میلی متر) و در حالت Power Saver نیز بین 14 و 24 ساعت شارژ نگه دارد. مدل 46 و 41 میلی متری همچنین دارای باتری 430 و 300 میلی آمپر ساعتی دارند. اوپو واچ 41 میلی متری فقط دارای نسخه Wi-Fi هستند، در حالی که بزرگتر نیز با پشتیبانی LTE با تراشه eSIM در داخل ارائه می شود.

نسخه بزرگتر اوپو واچ را می توانید در رنگ های مشکی یا براق طلایی خریداری کنید، در حالیکه اندازه کوچکتر دارای سه گزینه رنگی مشکی ، طلای صورتی، طلای نقره ای است. قیمت این ساعت در اروپا از 249 یورو شروع می شود، در حالیکه مشتریان هندی مجبور هستند بسته به اندازه 200 یا 265 دلار هزینه کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا