فروشگاه اینترنتی و آنلاین گیم استاپ یکی از معتبرترین سایت‌های تخصصی در خرید انواع بازی های کنسول ویدیویی مانند ps4 وps5  است که از سال 1394 فعالیت رسمی خود را شروع کرده و الان جز محبوب ترین سایت‌های خرید بازی ps4 ارزان و دسته دوم می‌باشد.

خرید بازی PS4

در این وبسایت شما می‌توانید از طریق دو روش خرید آنلاین و اینترنتی یا به صورت و مستقیم از محصولات و خدمات این وبسایت استفاده کنید. یا اگر قصد خرید بازی ps4 ارزان و دست دوم را دارید ابتدا در سایت گیم استاپ ثبت نام کنید تا یک حساب کاربری برای شما ایجاد شود و بازی‌های مد نظرتان را بررسی و تهیه فرمایید.

بعد از خرید آنلاین و مشخص کردن زمان تحویل، دقیقا طبق زمانی و روزی که انتخاب کرده‌اید می‌توانید بازی یا کنسول مد نظر خود را تحویل بگیرید که این مورد می‌تواند مزیت بسیار خوبی برای شما باشد.

قیمت بازی PS4

به دلیل افزایش قیمت ارز به ویژه دلار و نوساناتی که به وجود آمده است فروشگاه گیم استاپ سعی کرده است که محصولات خود را با کمترین قیمت ممکن به فروش برساند. اگر به این فروشگاه سر بزنید و قیمت محصولات آن را با دیگر سایت‌های وجود مقایسه کنید متوجه این موضوع خواهید که چقدر خرید از وبسایت گیم استاپ می‌تواند برای شما به‌صرفه باشد. برای اطمینان از قیمت محصولات این سایت می‌توانید قبل از خرید با مشاوران فروش آن در تماس باشید تا بروزترین قیمت محصولات را در اختیاراتان قرار دهند.

گارانتی محصولات

تمامی محصولات این وبسایت دارای گارانتی پس از فروش هستند و با ضمانت کامل و خیالی راحت می‌توانید از این محصولات استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با شماره تماس 02133982009 در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن پاسخگو باشند. اما بی‌دلیل نیست که وبسایت gameestop.ir بهترین فروشگاه آنلاین خرید بازی ps4 در ایران انتخاب شده است و 99 درصد کاربران و مشتریان این سایت از خرید خود کاملا رضایت دارند.

درضمن در این فروشگاه تمام کنسول های بازی را با ضمانت به فروش می‌رساند و شما برای تست محصول خود حداکثر 7 روز پس از خرید این امکان را دارید که در صورت بروز هرگونه مشکل سخت افزاری می‌توانید آن را به صورت رایگان جایگزین کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های این وبسایت:

  • خرید آنلاین و اینترنتی
  • امکان خرید حضوری
  • 7 روز امکان بازگشت کالا
  • پشتیبانی آنلاین و تلفنی
  • تضمین کیفیت محصولات
  • تحویل فوری در درب منزل

امکان تعویض بازی دسته دوم

به علاوه اگر تمایل به تعویض بازی های دست دوم یا کار کرده ps4 خود را با سبک بازی های دیگر را دارید، از قسمت فروش بازی دست دوم و کار کرده ps4، بازی انتخابی خود را به همکاران ما بفروشید و همچنین با مبلغی که به کیف پول مجازی تان اضافه می گردد، این امکان را خواهید داشت تا بازی‌هایی با دسته های مختلف را خریداری نمایید.

اگر قصد خرید آنلاین را دارید حتما به وبسایت gameestop.ir مراجعه کنید یا به آدرس تهران – میدان امام خمینی پاساژ لباف زیر هکف پلاک 12.1 برای خرید می‌توانید سر بزنید تا محصولات این فروشگاه بهرمند شوید.

توجه: مطالب منتشرشده در بخش رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب فقط جهت بازنشر در اختیار ما قرار گرفته و لذا ایستگاه آی تی مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

سهام:

1 نظر

  • امیر شجاری
    مرداد ۲۱, ۱۳۹۹ at ۱۰:۴۰

    سلام
    من قبلا تجربه خرید از سایت گیم استاپ رو داشتم و به نظرم جز بهترین سایتای خرید بازی ps4 هستند.
    ولی خب متاسفانه قیمت تموم سایتا هم داره بیشتر میشه.

    Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *