نرم افزار و اینترنت

قابلیت تماس صوتی و تصویری به ایکس افزوده شد

بالاخره اتفاق می افتد؛ X (که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می شد) شروع به ارائه ویژگی دیگری کرده که کسی درخواستش نکرده است. اکنون کاربران این امکان را خواهند داشت که از طریق تماس صوتی و تصویری روی پلتفرم با یکدیگر تماس بگیرند. این اصلاً تعجب آور نیست، زیرا لیندا یاکارینو، مدیر عامل شرکت، قبلاً تأیید کرده بود که چت ویدیویی در ماه آگوست به سایت رسانه های اجتماعی خواهد آمد. این فقط آخرین گام در تکامل X برای تبدیل شدن به “همه چیز” مالک برنامه، ایلان ماسک است که می خواهد.

پس از باز کردن ایکس، برخی از کاربران با پیام “Audio and Video calls are here!” مواجه می شوند که این درخواست شامل دستورالعمل‌هایی درباره نحوه بررسی افرادی است که می‌توانند تماس بگیرند یا تغییرات دیگری در نحوه عملکرد این ویژگی ایجاد کنند. این گزینه ها را می توانید در بخش تنظیمات پیام های مستقیم خود پیدا کنید.

اگر علاقه ای به اجازه دادن به افراد در ایکس برای تماس با شما ندارید، می توانید به DM خود بروید و منوی تنظیمات را که شبیه یک چرخ دنده کوچک است، جستجو کنید. از آنجا می توانید گزینه تماس را غیرفعال کنید. با این حال، اگر می‌خواهید آن را روشن نگه دارید، می‌توانید به تماس‌های کاربران تأییدشده، افرادی که در دفترچه آدرس شما هستند یا فقط افرادی که دنبال می‌کنید اجازه دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا