شرکت ZTE تصمیم دارد که در تاریخ 1 سپتامبر 2020 (11 شهریور 99) از نخستین گوشی هوشمند جهان با دوربین سلفی زیر نمایشگر با عنوان ZTE Axon 20 5G رونمایی به عمل آورد. در همین راستا، مدیر شرکت در حساب ویبو خود رندر رسمی از پنل جلوی دستگاه منتشر کرده و و به همراه تصویر زمینه شسته و رفته نشان داد که فناوری جدید چیزی جز لبخند به شما نخواهد داد.

این گوشی دارای یک حاشیه عملاً غیرقابل استفاده در بالا و یک ریز در پایین است. دو طرف نیز به راحتی قابل رویت هستند، به این معنی که این یک صفحه تخت بدون لبه های خمیده خواهد بود. با این حال، به طور واضح از دکمه پاور به عنوان اسکنر اثر انگشت استفاده نمی شود، به این معنی که این تلفن احتمالاً دارای صفحه نمایش OLED خواهد بود.

تصویر زمینه Axon 20 5G به وضوح نشان می دهد که هر حفره ای ، در گوشه یا مرکز (یا یک قرص شکل) می تواند ناامید کننده باشد. در حالیکه ما با این عقیده موافق هستیم، باید دید که چگونه ZTE و Visionox موفق به تولید پنل قبل از نتیجه گیری شدند. بزرگترین مانع کیفیت تصویر و چگونگی موفقیت شرکت ها برای برنامه ریزی پیکسل هایی که در بالای لنز دوربین قرار دارند، باقی مانده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *