موبایل و تبلت

گوشی اقتصادی ZTE Blade V2020 معرفی شد

شرکت ZTE از یک گوشی هوشمند اقتصادی سری Blade V در چین معرفی کرده است. ZTE Blade V2020 با داشتن مشخصات مناسب و معقول، ضمن حفظ قیمت مناسب این سری، اکنون آماده است.

گوشی بلید V2020 دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. قدرت پردازشی دستگاه توسط پردازنده UNISOC SC9863A تامین می شود. این تراشه هشت هسته ای میان رده از هسته های ARM Cortex-A55 برخودار بوده که براساس معماری 28 نانومتری +HPC ساخته شده است. این تراشه یک پردازنده 4G است که از TD-LTE ،LTE FDD ،WCDMA ،TD-SCDMA ،GSM و سایر استانداردهای شبکه پشتیبانی می کند. همچنین با پردازنده گرافیکی IMG8322 همراه است.

برای علاقه مندان به عکاسی، در پشت گوشی ماژول دوربین چهارگانه اصلی قرار گرفته که شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق می شود. منبع انرژی دستگاه توسط باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که نه تنها زمان استفاده طولانی تر را تضمین می کند بلکه به شما امکان می دهد دستگاه های دیگر را از طریق کابل OTG شارژ کنید.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل خام اندروید 10، سنسور اثر انگشت و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی قرار است در چین با قیمت 899 یوان (حدود 130 دلار) به فروش برسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا