موبایل و تبلت

گوشی های هواوی همچنان آپدیت های اندرویدی و GSM را دریافت خواهند کرد

هفته گذشته قرارداد پروانه عمومی هواوی منقضی شد، به این معنی که غول فناوری چینی ممکن است نتواند به روزرسانی های اندرویدی، در اختیار کاربران خود قرار دهد. این امر به طور طبیعی صاحبان گوشی های هوشمند هوآوی را نگران کرده، ولی اکنون حساب رسمی توییتر هواوی Mobile Huawei وارد شد , اطمینان داده که چنین چیزی صحت ندارد.

متن پیام هواوی در توییتر بدین شرح است:

سلام. از پیام شما متشکرم. [انقضای مجوز] هیچ تاثیری روی دستگاه‌های موجود ندارد. ما همچنان مثل همیشه به‌روزرسانی‌های امنیتی و نرم افزاری را برای گوشی‌های خود عرضه خواهیم کرد. اگر سوالی دارید، لطفاً از طریق پیام دایرکت به ما اطلاع دهید.

یک مالک نگران هواوی نوا 5T سؤال کرد که آیا دستگاه وی هنوز در آینده برای بروزرسانی های اندرویدی و GMS واجد شرایط نیست و پاسخی که وی از هواوی دریافت کرد اطمینان داد که دستگاه های موجود اندرویدی تحت تأثیر قرار نمی گیرند. علاوه بر این، در این بیانیه تأیید شده که هم نرم افزار و هم به روزرسانی های امنیتی همچنان برای کاربران هواوی ارسال می شوند. با این حال، هنوز هیچ بیانیه رسمی‌ای از طرف وزارت بازرگانی ایالات متحده در مورد تمدید شدن یا نشدن مجوز عمومی هواوی منتشر نشده و بنابراین همچنان باید منتظر روزهای آتی و اتفاقات پیش رو باشیم.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا