دوربین های دیجیتال

امکان استفاده از دوربین های سونی به عنوان وبکم برای کاربران میسر شد

با توجه به اینکه در حال حاضر، بسیاری از افراد در خانه کار می کنند و مجبورند از برنامه های کنفرانس ویدیویی برای جلسات مجازی استفاده کنند، متوجه می شوند وبکم لپ تاپ بسیار ضعیف است. در صورتی که جز یکی از دارندگان دوربین های سونی هستید، نسبت به دیگر همکاران خود در مکالمات ویدیوی می توانید بهتر ظاهر شوید.

سونی به تازگی یک نرم افزار دسکتاپی جدید تحت عنوان Imaging Edge Webcam ارائه کرده که به دارندگان دوربین های سونی اجازه می دهد، از آن به عنوان به وبکم در مکالمات ویدیویی استفاده کنند. همچنین کاربران می توانند از دوربین های خود برای استریم زنده استفاده کنند. تمام آنچه شما نیاز دارید یک کابل USB و نرم افزار است.

این نرم افزار تنها 35 مدل از دوربین های این شرکت پشتیبانی کرده که شامل Alpha 9 II, Alpha 9, Alpha 7R, Alpha 7R III, Alpha 7S II, Alpha 7S, Alpha 7 III, Alpha 6400, Alpha 6100, RX100 VII, RX100 VI, RX0 II, RX0, vlog camera ZV-1 و نسخه جدید Alpha 7S III می شود. همچنین این نرم افزار 6.2 مگابایت حجم داشته و تنها روی سیستم عامل ویندوز 10 قابل اجرا می باشد. در ضمن این نرم افزار به طور کامل رایگان بوده و می توانید از طریق لینک آن را دریافت کنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا