سخت افزار

با پرینتر جیبی چاپ عکس پولاروید Hi-Print آشنا شوید!

شرکت پولاروید به تازگی یک پرینتر جیبی به نام Hi-Print عرضه کرده که می تواند عکس های موبایل را در کمتر از یک دقیقه در ابعاد 2.3 در 3.4 اینچ  چاپ کند. این عکس ها را می توان به در کمد، لبه لپ تاپ، کوله پشتی یا در دفتر خاطرات چسباند.

این پرینتر جیبی دارای یک کارتریج و مجهز به اپلیکیشن اندروید و iOS است که با بلوتوث به دستگاه متصل می شود و تصویر دیجیتالی مورد نظر را انتخاب و چاپ می کند. همچنین کاربر با کمک اپلیکیشن مربوطه می تواند فیلتر، روکش ها، قاب و متن را قبل از چاپ عکس به کاغذ آن اضافه کند که با گرما تثبیت می شود. این پرینت در برابر آب و لکه مقاوم و پشت آن چسبنده است.

شرکت پولاروید در توضیح این محصول گفته است که این پرینتر جیبی، هر عکس را زیر یک دقیقه چاپ و باتری آن با هر بار شارژ، از چاپ‌ حداکثر 20 عکس پشتیبانی می‌کند. قیمت کارتریج های-پرینت با ظرفیت چاپ 10 عکس، 17 دلار است و بنابراین باید برای چاپ هر عکس 1.17 دلار هزینه کنید که کمی بالا است؛ اما اگر کیفیت عکس آن به‌خوبی عکس‌های چاپ شده روی فیلم‌های فوری گران‌تر باشد، این چاپگر می‌تواند هم از نظر عملکرد و هم از نظر قیمت، گزینه‌ بهتری باشد.

منبع
cnet
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا