موبایل و تبلت

لنوو از دو تبلت Tab P11 Pro و Tab M10 HD رونمایی کرد

لنوو امروز از محصولات جدیدش شامل دو تبلت – یکی پرمیوم و دیگری نسخه کودک – رونمایی کرده است. در ادامه با مشخصات این محصولات جدید آشنا می شوید.

لنوو Tab P11 Pro 

تبلت لنوو تب پی 11 پرو دارای صفحه نمایش 11.5 اینچی اولد با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل (نسبت ابعاد 16 به 10) است. این تبلت با پشتیبانی HDR10 و Dolby Vision برتری صوتی و تصویری را هدف قرار می دهد. در قسمت جلوی صدا چهار بلندگوی JBL وجود داشته که دارای محفظه های بزرگ 2.5 سی سی و بهینه سازی های Dolby Atmos برای صدای فراگیر سینمایی هستند.

قدرت پردازشی دستگاه توسط پردازنده اسنپدراگون 730 تامین شده که با 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی زا میکرو اس دی همراه است. همچنین این تبلت از باتری بزرگ 8600 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده تا عمر باتری 15 ساعت استفاده را ارائه می دهد. از جمله امکانات این تبلت می‌توانیم به قابلیت تشخیص چهره دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کنیم تا برای آنلاک کردن آن نیازی به بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت موجود در دکمه پاور نداشته باشید. همچنین این تبلت از کیبورد و قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند.

در پشت تبلت شاهد قرارگیری دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی اصلی و 5 مگاپیکسلی اولتراواید هستیم. این تبلت 7.7 میلی متری ضخامت داشته و بدنه آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است. قیمت پایه این تبلت 700 یورو است که قرار است به صورت جهانی راهی بازار شود.

لنوو Tab M10 HD Gen 2

لنوو در کنار تب P11 پرو، از یک تبلت مختص کودکان به نام M10 HD Gen 2 رونمایی کرد. گوگل برای کودکان محیط نرم‌افزاری خاصی را توسعه داده تا راحت‌تر به محتوای موردنظر خود دسترسی داشته باشند. به‌عنوان مثال می‌توانیم به 400 کتاب رایگان مختص کودکان اشاره کنیم. همچنین در این تبلت نسخه کودکان یوتیوب موسوم به YouTube Kids قرار گرفته است.

از لحاظ سخت‌افزاری هم این تبلت حرف زیادی برای گفتن ندارد و مجهز به نمایشگر 10.1 اینچی LCD با رزولوشن 1280 در 800 است. همچنین باید به اسپیکرهای استریو، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. قلب تپنده آن تراشه P22T مدیاتک است که در کنار آن می‌توانیم به 2 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. انرژی آن هم از طرف باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. لنوو تب M10 HD Gen 2 از ماه سپتامبر با قیمت پایه 130 دلار به دست کاربران می‌رسد و از حدود دو ماه بعد یعنی ماه نوامبر، کاربران با پرداخت مبلغ پایه 499 دلار می‌توانند تبلت لنوو تب P11 پرو را خریداری کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا