سخت افزار

ال جی از پروژکتور Cinebeam 4K UHD Laser رونمایی کرد

در آستانه نمایشگاه IFA 2020، ال جی از عضو جدیدی از سری پروژکتورهای CineBeam تحت عنوان Cinebeam 4K UHD Laser یا شماره مدل HU810P رونمایی کرده است. این پروژکتور جدید از رزولوشن 4K بهره گرفته و می تواند تصاویر را تا 300 اینچ به صورت مورب به میزان روشنایی 2700 انسی لومن ایجاد کند. این پروژکتور 97 درصد فضای رنگی DCI-P3 را در بر گرفته و از فرمت های HDR مانند HDR10 و HLG و  Dynamic Tone Mapping پشتیبانی می کند.

همچنین دارای ویژگی به نام Adaptive Picture Pro است که می تواند تصویر را بر اساس روشن بودن یا تاریک بودن اتاق و همچنین بسته به میزان روشنایی صحنه روی خود پروژکتور تنظیم کند. علاوه بر این، حالت Real Cinema Mode و TruMotion Mode نیز وجود داشته، که هنگام تماشای یک فیلم، پروژکتور نرخ فریم را تغییر می دهد تا با ضبط اصلی 24 فریم در ثانیه مطابقت داشته باشد.

برای پخش صدا، پروژکتور CineBeam 4K UHD دارای دو بلندگو 5W است و از طریق WiSA و بلوتوث می تواند به تنظیمات سینمای خانگی متصل شود. به علاوه از رابط HDMI 2.1 با کانال بازگشت صوتی پیشرفته پشتیبانی می کند، بنابراین اگر دستگاه سازگار دارید، می توانید تصاویر 4K با رنگ 10 بیتی و کیفیت صوتی “تقریبا بدون ضرر” دریافت کنید.

از لحاظ نرم افزاری، پروژکتور جدید CineBeam از LG webOS 5.0 استفاده می کند، اگر نمی خواهید دستگاه جداگانه ای به آن متصل شوید، به سرویس هایی مانند یوتیوب و دیزنی پلاس دسترسی خواهید داشت و اگر می خواهید به طور بی سیم متصل شوید، از Apple AirPlay 2 و اشتراک صفحه از طریق گوشی هوشمند یا تبلت پشتیبانی می کند. ال جی قیمت و یا در دسترس بودن پروژکتور جدید را فاش نکرده، اما یکی از محصولات موجود در نمایشگاه مجازی IFA 2020 این شرکت خواهد بود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا