لپ تاپ

رونمایی از لپ تاپ های لنوو یوگا 9 با پردازنده اینتل Tiger Lake

لنوو امروز در جریان معرفی تبلت های جدید، از نسل جدید سری لپ تاپ های یوگا 9 با پردازنده Tiger Lake اینتل و گرافیک Xe به همراه پشتیبانی از رابط تاندربولت 4 رونمایی کرد. Yoga 9i و Yoga Slim 9i جانشینان Yoga C940 و Yoga S940 هستند و هدف آنها تحت تأثیر قرار دادن سخت افزارهای نسل بعدی است.

لپ تاپ یوگا Slim 9i فقط در اندازه 14 اینچی ارائه شده، در حالیکه یوگا 9i قابل تبدیل با مدل های 14 و 15.6 اینچی عرضه می شود. نسخه های 14 اینچی با پردازنده های جدید نسل یازدهم”Tiger Lake” اینتل ارائه می شوند، به این معنی که دارای گرافیک Xe جدید این شرکت هستند. در مورد مدل 15.6 اینچی یوگا 9i، این هنوز نسل دهم است و دلیل خوبی هم دارد. لنوو بار دیگر از پردازنده 45W استفاده می کند که قرار نیست این هفته برای نسل یازدهم تراشه های اینتل اعلام شود.

با توجه به اینکه کوچکترها دارای سیلیکون جدید هستند، با پورت تاندربولت 4 نیز همراه بوده که تاندربولت نسل بعدی اینتل است. تاندربولت 4 تفاوت چندانی با پورت های “کامل” تاندربولت 3 ندارند، بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که لنوو نتواند این فناوری را با پورت های تاندربولت 3 در Yoga 9i مدل 15 اینچی مطابقت دهد.

همه این لپ تاپ های پریمیوم دارای صفحه نمایش Dolby Vision و صوتی Dolby Atmos هستند. همچنین، جالب اینجاست که مدل های 14 اینچی چرمی هستند. این یک پوشش چرمی مشکی است که به شاسی آلومینیوم چسبیده است. لپ تاپ تبدیل شونده یوگا 9i از ماه اکتبر با قیمت پایه 1399 دلار برای مدل فلزی 14 اینچی و 1699 دلار برای مدل چرمی 14 اینچی و 1799 دلار برای مدل 15 اینچی عرضه شود. لپ تاپ های یوگا 9i اسلیم و نیز از ماه نوامبر با قیمت پایه 1599 دلار در دسترس قرار می گیرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا