هوآوی پیشینه خوبی در زمینه تولید گجت‌های پوشیدنی با باتری با دوام دارد. ساعت هوشمند Watch GT 2 و یا دستبند سلامت Band 4 نمونه‌هایی از این محصولات هستند. حالا ساعت هوشمند Watch Fit هواوی با یک نمایشگر مستطیلی شکل بزرگ و باتری بادوام در کنار ویژگی‌های متنوع رونمایی شده است.

هواوی واچ فیت یک صفحه نمایش آمولد 1.64 اینچی با گلس خمیده 2.5D دارد و دارای رزولوشن 280 در 456 پیکسل و تراکم 326 پیکسل در هر اینچ است. ابعاد گجت به 46 در 30 در 10.7 میلی‌متر و نسبت نمایشگر به بدنه آن، به 70 درصد می‌رسد. این ساعت از الیاف پلیمری بادوام ساخته شده که همان نام شیک‌تر پلاستیک به نظر می‌رسد. تنها یک کلید در لبه سمت راست ساعت جای گرفته است. واچ فیت در سه رنگ و با چهار رنگ بند راهی بازار می‌شود که همگی آنها سیلیکونی هستند.

از این ساعت می‌توانید به عنوان راهنمایی برای انجام حرکات ورزشی، مانند کارهای کششی و کار شکم استفاده کنید؛ زیرا 44 حرکت استاندارد را برای الگوبرداری، نمایش می‌دهد. همچنین از 96 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند؛ از جمله ورزش‌های پایه مانند شنا، دویدن و رکاب‌زنی. وجود سنسور GPS داخلی نیز یک مزیت محسوب می‌شود؛ چرا که شما را از وابستگی به گوشی هوشمند، رها می‌سازد. ضد آب بودن تا فشار 5 اتمسفر، الگوریتم AI پیشرفته ضربان قلب، سنسور 6 محوره IMU (واحد اندازه‌گیری داخلی)، حسگر اپتیکال ضربان قلب، سنسور خازنی و حسگر نور محیطی را هم نباید از قلم بیندازیم.

کاربران می‌توانند داده‌های سلامت‌سنجی خود را با اپلیکیشن Health هواوی بررسی کنند. علاوه بر نظارت 24 ساعته ضربان قلب، دیگر قابلیت‌های هوشمند این ساعت شامل اندازه‌گیری سطح اشباع اکسیژن خون (SpO2) و پایش چرخه قاعدگی بانوان می‌شود. البته Huawei TruSleep 2.0 هم هست که در نظارت بهتر روی خواب کاربران نقش دارد. حتی واچ فیت با قابلیت TruRelax، اوقات پراضطراب کاربر را نیز ثبت می‌کند.

در خصوص دوام باتری این دستگاه، هوآوی وعده داده است که این ساعت با استفاده عادی تا 10 روز شارژدهی و با استفاده سنگین تا 7 روز شارژدهی خواهد داشت. استفاده مداوم از GPS اما باتری واچ فیت را در مدت 12 ساعت تخلیه خواهد کرد. واچ فیت در رنگ‌های صورتی (Sakura Pink)، مشکی (Graphite Black) و سبز (Mint Green) و با یک بند اضافه نارنجی (Cantaloupe Orange) راهی بازار خواهد شد. اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت این دستگاه 13 شهریور منتشر خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *