ایسوس روز گذشته از نسل جدید لپ تاپ ZenBook S رونمایی کرده که این اولترابوک باریک می تواند به پردازنده Core i7-1065G7 اینتل، 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه سریع مبتنی بر PCIe مجهز شود. ایسوس به لپ تاپ پرچمدار خود در بخش صفحه نمایش جلوه ای بخشید و از نسبت ابعاد 16:9 در مدل سال گذشته به نسبت ابعاد 3:2 بلندتر برای صفحه لمسی 3300 در 2200 پیکسل امسال رسیده است.

علاوه بر این، حاشیه های اطراف آن نازک شده و صفحه نمایش با پوشش 100 درصدی دامنه رنگ DCI-P3 همراه می باشد. ZenBook S ویژگی های زیادی دارد که ممکن است آن را به رقیبی شایسته برای لپ تاپ نسل بعدی تبدیل کند. این لپ تاپ از دو پورت تاندربولت 3 بهره می برد که می تواند برای انتقال سریع اطلاعات، اتصال به مانیتور خارجی یا شارژ باتری استفاده شود.

ایسوس ادعا می کند باتری 67 وات ساعت در این اولترابوک می تواند تا 14 ساعت دوام بیاورد و با قابلیت شارژ سریع خود می تواند در مدت زمان 49 دقیقه تا 60 درصد را شارژ مجدد کند. ایسوس می‌گوید می‌توان لپ‌تاپ جدید ذن‌بوک اس را ازطریق آداپتور ۶۵ واتی داخل جعبه یا آداپتورهای USB-C متنوعی موجود در بازار به‌سادگی شارژ کرد. همچنین، امکان شارژ محصول ازطریق پاوربانک‌ها نیز وجود دارد؛ صرف‌نظر از اینکه آداپتورهای USB-C و پاوربانک‌ها از Power Delivery پشتیبانی کنند یا خیر.

افزون‌بر درگاه‌های تاندربولت 3، لپ‌تاپ جدید ایسوس از یک درگاه تمام‌اندازه HDMI و یک درگاه USB Type-A و یک درگاه کارت حافظه‌ میکرو SD برخوردار است. در ذن‌بوک اس، از جک 3.5 میلی‌متری هدفون خبری نیست؛ بااین‌حال، ایسوس در جعبه‌ محصولش دانگل USB-C به جک هدفون قرار داده که به‌صورت داخلی مبدل دیجیتال به آنالوگ ESS دارد. ایسوس در بیانیه‌ مطبوعاتی‌اش اعلام کرد ذن‌بوک اس با شماره‌‌مدل UX393 قرار است در هفته‌های آینده دردسترس قرار بگیرد. فعلا قیمت عرضه‌ ZenBook S اعلام نشده است.

ایسوس درکنار ذن‌بوک اس، مدل ارتقایافته‌ی لپ‌تاپ تبدیل‌‌شدنی ذن‌بوک فلیپ 13 (Asus Flip 13) را با شماره‌مدل UX363 معرفی کرد. در قوی‌ترین کانفیگ این محصول، پردازنده‌ اینتل Core i7-1065G7 با واحد پردازش گرافیکی مجتمع Iris Plus و 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی SSD مبتنی‌بر PCIe به‌کار رفته است.

ایسوس ذن‌بوک فلیپ 13 برخلاف ذن‌بوک اس از صفحه‌نمایش 3K با گواهی پنتون بی‌بهره است و به‌جای آن به صفحه‌نمایش 13.3 اینچ فول اچ دی با نسبت تصویر 16:9 مجهز شده که حاشیه‌هایی اندک در اطرافش دارد. در این لپ‌تاپ نیز، همچون ذن‌بوک اس از دو درگاه تاندربولت 3 استفاده شده است.

به‌لطف بهره‌مندی از لولای 360 درجه، می‌توان در حالت‌های مختلف از لپ‌تاپ ذن‌بوک فلیپ 13 استفاده کرد. این لپ‌تاپ به باتری 67 وات‌ساعتی، وای‌فای 6 و بلوتوث 5، یک درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-A و یک درگاه HDMI مجهز است. ایسوس قرار است کانفیگ پایه‌ لپ‌تاپ ذن‌بوک فلیپ 13 را با قیمت 899.99 دلار و قوی‌ترین کانفیگ را با قیمت 1200 دلار عرضه می‌کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *