همه ما این شایعات را شنیده‌ایم، اما اپل در WWDC بالاخره همه آنها را کنار گذاشت. تراشه M2 واقعی است و اولین مکی که از آن استفاده می‌کند، «پرفروش‌ترین لپ‌تاپ جهان» یعنی مک بوک ایر است. بخش بیرونی دستگاه کاملا بازطراحی شده و با زبان طراحی که اولین بار در جدیدترین مک بوک پرو دیده شد، مطابقت دارد. همچنین به مانند مک بوک پرو های جدید شامل یک بریدگی نمایشگر برای دوربین است.

مک بوک ایر جدید ضخامتی برابر با 11 میلیمتر و وزن 2.7 پوند دارد. همچنین صفحه نمایش 13.6 اینچی آن روشنایی 500 نیت و 1 میلیارد را ارائه می دهد. در بخش سخت افزاری مجهز به تراشه اپل M2 (8 هسته و گرافیک 10 هسته ای)، با حداکثر 24 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD است. وبکم بالای نمایش دارای کیفیت فول اچ دی است.

از سایت مشخصات می توان به آرایه سه تایی میکروفون، چهار اسپیکر با صدای فضایی، ترک پد فورس تاچ و کیبورد مجیک با تاچ آی دی اشاره کرد. سخت افزار به نظر عالی می رسد. طبق گفته اپل، عملکرد Final Cut Pro در مک بوک ایر جدید 38 درصد بهتر از مدل قدیمی با Apple M1 است. برای یک لپ تاپ بدون فن با عمر باتری تا 18 ساعت خیلی ضعیف نیست و تنها در 30 دقیقه با یک شارژر 67 واتی تا 50 درصد شارژ می شود. قیمت ها از 1199 دلار شروع شده و از ماه جولای به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *