کامپیوتر

رونمایی دل از دسکتاپ های گیمینگ Alienware با کارت گرافیک جدید انویدیا

این هفته IFA است و در حالیکه این رویداد به صورت حضوری برگزار نمی شود، شرکت ها همچنان محصولات خود را معرفی می کنند. هفته بزرگی نیز هست و امروز انویدیا کارت های گرافیک نسل بعدی خود را معرفی می کند. دل نیز به جمع دیگر شرکت ها پیوسته و از دسکتاپ و لپ تاپ های جدید گیمینگ Alienware مجهز به کارت گرافیک سری GeForce RTX 30 انویدیا رونمایی کرد.

شرکت دل تایید کرده که کارت های گرافیک RTX 30 Series را در دسکتاپ Alienware Aurora نسخه مجهز به پردازنده اینتل و AMD رایزن استفاده خواهد کرد. به طوریکه کاربران می توانند این دسکتاپ را با کارت گرافیک RTX 3090 با 24 گیگابایت حافظه GDDR6X یا RTX 3080 با 10 گیگابایت حافظه GDDR6X پیکربندی کنند.

اما این همه ماجرا نیست، زیرا ما لپ تاپ های مخصوص بازی با نمایشگرهای 360 هرتز داریم. در واقع، این بالاترین نرخ تازه سازی است که در حال حاضر در بازار پیدا خواهید کرد و انویدیا همچنان آن را بالاتر می برد. پنل های جدید فول اچ دی 360 هرتزی را می توان در Alienware Area-51m R2 و Alienware m17 R3 مشاهده کرد. دسکتاپ Area-51m نیز هنوز با پردازنده نسل دهم Core i9 اینتل عرضه می شود. برای دسکتاپ باریک تر، Alienware m15 و Alienware m17 همراه با تراشه های نسل دهم سری H اینتل، تا پردازنده Core i9 HK ارائه می شود. هر دو با گرافیک GeForce RTX انویدیا ارائه می شوند.

دل همچنین چند مانیتور معرفی کرد. مانیتور گیمینگ Alienware 25 دارای سرعت تازه سازی 360 هرتز است. این مانیتور همچنین از برنامه Nvidia’s Reflex Latency Analyser پشتیبانی می کند، که تأخیر را برای شما براساس تمام وسایل جانبی اندازه گیری می کند. همچنین مانیتور گیمینگ Alienware 38 با وضوح +WQHD و DisplayHDR 600 همراه است.  و سرانجام، مانیتور گیمینگ Alienware 27 دارای وضوح QHD با نرخ تازه سازی 240 هرتز است. دل جزئیات مربوط به قیمت یا زمان عرضه را ارائه نکرده است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا