شب گذشته در نمایشگاه مجازی IFA 2020، شاهد معرفی سری کارت های گرافیک انویدیا GeForce RTX 30 بودیم و حالا زمان آن رسیده که شرکت ها محصولات خود را با سیلیکون جدید معرفی کنند. در همین راستا، شرکت ایسر از سری دستکاپ های گیمینگ جدید Predator Orion مجهز به این کارت های گرافیک پرده برداشت که شامل Predator Orion 3000, Predator Orion 5000 و 9000 Predator Orion می شود.

نسل دوم کارت های گرافیک برند RTX انویدیا، از رهگیری پرتو لحظه و نمونه برداری سوپر از یادگیری عمیق (DLSS) پشتیبانی می کنند. پرچمدار این سری، کارت گرافیک RTX 3090 است که سرعت کلاک 1725 مگاهرتز و 24 گیگابایت حافظه GDDR6X را ارائه می دهد. برای RTX 3080 معمولی، سرعت کلاک 1740 مگاهرتز و حافظه 10 گیگابایتی GDDR6X دارد. طبق معمول، این پردازنده های گرافیکی دارای سه پورت DisplayPort هستند و هرکدام دارای پورت HDMI 2.0 هستند.

ایسر همچنین جزئیات بیشتری را درباره مانیتور بازی Predator X25 خود اعلام کرد که در ماه ژوئن اعلام شد و دارای نرخ تازه سازی 360 هرتز است. این مانیتور دارای ابزار جدیدانویدیا به نام Reflex Latency Analyzer داشته که ابزاری برای تأخیر است و به شما امکان می دهد تا صفحه کلید، ماوس، کامپیوتر و صفحه نمایش خود را ببینید که چقدر تاخیر خواهد داشت. این شرکت جزئیات بیشتری در مورد زمان عرضه و مشخصات این محصولات ارائه نکرده، اما با توجه به فصل تعطیلات، احتمالاً به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *