شرکت JBL امروز از جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی مقرون به صرفه با نام های Clip 4 و Go 3 رونمایی کرد. هر دو با طراحی ساده و چند رنگ جدید از مدل های قبلی خود تغییر بصری پیدا کرده اند. اسپیکر Go 3 ابتدا در ماه اکتبر با قیمت 39.95 دلار عرضه می شود. Clip 4 در ماه دسامبر با قیمت 69.95 دلار دنبال خواهد شد.

از نظر پیشرفت، هر دو اسپیکر از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کنند و ضد آب و ضد گرد و غبار IP67 هستند و به جای شارژ از طریق Micro USB ، که ممکن است ناخوشایند باشد ، از پورت USB-C بهره می برند. این شرکت ادعا می کند که Go 3 قبل از نیاز به شارژ مجدد تا 5 ساعت صدا فراهم می کند، درحالیکه Clip 4 به وضوح می تواند 10 ساعت را فراهم کند. این اسپیکرها را می‌توان به اجسام مختلف متصل کرد که آن‌ها را تبدیل به گزینه‌های مناسب‌تری در مقایسه با محصولات رقیب می‌کند. این دستگاه‌ها در رنگ‌های مختلفی شامل قرمز، خاکستری، آبی و مشکی وارد بازار خواهند شد.

در صورتی که به دنبال خرید یک اسپیکر بزرگ با شارژدهی بالا باشید، می‌توانید جی‌بی‌ال Xtreme 3 را با 15 ساعت شارژدهی بخرید. این اسپیکر به پورت USB-C مجهز شده و از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند. عملکرد درایور این دستگاه بهبود پیدا کرده و می‌توان محصولات دیگر مانند گوشی هوشمند کاربران را توسط باتری داخلی آن شارژ کرد. اسپیکر JBL Xtreme 3 با قیمت بالای 350 دلار به فروش می‌رسد و از ماه نوامبر وارد بازار خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *