شرکت پس از چند ماه وقفه مجدداً به روزرسانی سیستم عامل خود ادامه داده است. آخرین به روزرسانی سیستم عامل برای نوکیا 1 در اوایل ژوئیه بود. اکنون اعلام شده که اندروید 10 (Go Edition) برای نوکیا 2.1 در دسترس است. نوکیا 2.1 در سال 2018 با سیستم عامل (Android 8.1 Oreo (Go Edition عرضه شد. سازنده قول داده بود که این به روزرسانی را در سه ماهه دوم سال در دسترس دهد، اما همانطور که مشاهده می کنید، دیر به دست کاربرانش رسید.

این به روزرسانی ویژگی های جدیدی مانند پاسخ هوشمند، حالت تاریک و رمزگذاری Adiantum را برای دستگاه می آورد. همچنین شامل وصله امنیتی می باشد. این بروزرسانی هم اکنون برای کاربران بنگلادش، کامبوج، هند، لائوس، مالزی، میانمار، نپال، فیلیپین، سریلانکا و تایلند ارائه می شود. ده درصد از کاربران این کشورها باید امروز آن را دریافت کنند و همه کاربران تا 7 سپتامبر آن را دریافت خواهد کرد.

نوکیا 2.1 دارای مشخصاتی نظیر صفحه نمایش 5.5 اینچی اچ دی با نسبت ابعاد 16 به 9، تراشه اسنپدراگون 425، یک گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می برد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *