شرکت چینی دوجی که بیشتر به خاطر گوشی های هوشمند مقاوم خود شناخته می شود، از سری جدید گوشی های هوشمند خود رونمایی کرده است. سری دوجی S61 از نسخه معمولی S61 و S61 پرو تشکیل شده و انتظار می رود هر دو در ماه جولای در دسترس باشند.

در حالی که هنوز قیمت این مدل ها اعلام نشده، مشخصات گوشی ها و برخی تصاویر بازاریابی منتشر شده است. مشخصات نشان می‌دهد که این مدل‌ها به عنوان گوشی‌های هوشمند مقاوم با پنل‌های پشتی بافت‌دار و طراحی خشن که از آنها در برابر سقوط و ضربه محافظت می‌کند، به بازار عرضه می‌شوند. سری DOOGEE S61 همچنین دارای طراحی شفاف است که فقط یک جلوه است و در واقع یک پنل پشتی شفاف نیست. این مدل ها دارای گواهینامه های IP68، IP69K و MIL-STD-810H هستند.

هر دو مدل دارای صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح 1440 در 720 پیکسل و حداکثر روشنایی 500 نیت هستند. این مدل ها مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو G35 همراه با 6 گیگابایت رم LPDDR4X می باشند. در بخش ذخیره سازی، مدل معمولی با پیکربندی 64 گیگابایتی ارائه شده، درحالیکه مدل پرو دارای 128 گیگابایت می باشد. در ماژول دوربین، مدل معمولی یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 8 مگاپیکسلی دارد و مدل پرو نیز شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی می باشد.

زیر کاپوت، یک باتری 5180 میلی آمپر ساعتی روی سری S61 وجود دارد و آنها بر روی آخرین سیستم عامل اندروید 12 کار می کنند. ما انتظار داریم که در ماه آینده جزئیات بیشتری از دستگاه ها را ببینیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *