نرم افزار و اینترنت

امکان پایش ضربان قلب در موبایل های شیائومی فراهم می شود

شیائومی سال گذشته برنامه Mi Health را معرفی کرد و از آن زمان این اپلیکیشن اصلی برای یافتن تمام اطلاعات مربوط به سلامتی است که دستگاه های Mi جمع آوری می کنند – ضربان قلب، گام شمار، BMI، اهداف ورزشی، امتیازات بهداشتی و غیره.

طبق گفته XDA-Developers، نسخه v2.7.4 اپلیکیشن اکنون قادر خواهد بود ضربان قلب شما را با استفاده از چیزی غیر از دوربین گوشی و هیچ سنسور یا سخت افزار اضافی اندازه گیری کند. استفاده از این ویژگی نسبتاً ساده است – انگشت اشاره را روی لنز دوربین و فلش قرار داده و منتظر بمانید تا نوار پیشرفت به 100 درصد برسد (توجه داشته باشید که لنز دوربین نباید کثیف و لکه داشته باشد)

از فلاش به‌منظور روشن‌کردن سطح پوست استفاده می‌شود و دوربین گوشی ضربان قلب شما را ثبت می‌کند. کاربرانی که می‌خواهند از این قابلیت استفاده کنند باید نسخه به‌روزرسانی‌شده اپلیکیشن Mi Health را اجرا کنند و پس از آن روی بخش Heart Rate ضربه بزنید تا صفحه‌ی جدیدی باز شود. پس از آن نیز گزینه‌ موجود در بخش پایین سمت راست را در این صفحه انتخاب کنند. با جمع آوری اطلاعات، داده ها در داشبورد اپلیکیشن نشان داده می شود، و به کاربران اجازه می دهد ضربان قلب خود را پیگیری کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا