گجت و پوشیدنی

گلکسی واچ اکتیو 2 با قابلیت اندازه گیری حداکثر VO2 و موارد دیگر آپدیت شد

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 اکنون یک به روزرسانی اساسی دریافت کرده که توانایی ردیابی و پیام رسانی ورزشی آن را بسیار افزایش می دهد. عرضه نرم افزار جدید با نسخه های بلوتوث ساعت آغاز می شود و به زودی در مدل های LTE گسترش خواهد یافت. این مشابه به روزرسانی واچ 3 است که در اوایل ماه آگوست ارائه شد.

ویژگی جدید Running Analysis به کاربران در بهبود فرم و جلوگیری از آسیب دیدگی کمک می کند. به ساعت اجازه می دهد تا معیارهای زیر را ردیابی و گزارش کند: عدم تقارن، قاعده بودن، سختی، نوسان عمودی، زمان تماس با زمین. همچنین، اکنون این ساعت می تواند حداکثر VO2 را اندازه گیری کند ، که به شما کمک می کند نحوه استقامت خود را با گذشت زمان بهبود ببخشید.

افزون بر این ها به روزرسانی مذکور میزان وابستگی شما به گوشی هوشمند را نیز کاهش می دهد و کمک می کند که کمتر به گوشی هوشمند خود وابستگی داشته باشید. چرا که پیام ها و پاسخ ها را نشان می دهد. همچنین موضوع مکالمه کامل و نه فقط آخرین پیام ها را نشان می دهد.

در صورت دریافت عکس، می توانید آن را روی خود ساعت مشاهده کنیدو ارسال ایموجی ها نیز بسیار راحت تر انجام می شود. این به روزرسانی همچنین به شما امکان می دهد به فهرست های پخش موسیقی ذخیره شده در تلفن خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، ویژگی تصویر اکنون از ضبط اسکرول پشتیبانی می کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا