هوامی (یکی از زیر مجموعه شرکت های شیائومی) از جدیدترین دسبتند هوشمند خود با نام Amazfit Band 5 پرده برداشت. این دستبند جدید با قابلیت‌های جدید نظیر پایش میزان اکسیژن خون و پشتیبانی از الکسا آمازون همراه است.

دستبند Amazfit Band 5 از یک نمایشگر 1.1 اینچی رنگی امولد با رزولوشن 126 در 294 پیکسل و 45 واچ فیس بهره گرفته و می تواند ضربان قلب، خواب، سلامت قاعدگی و استرس را پایش کند. علاوه بر این، Amazfit Band 5 می تواند میزان اشباع اکسیژن خون را با حسگر SpO2 اندازه گیری کند، که در Mi Smart Band 5 وجود ندارد.

Amazfit Band 5 همچنین با تمرینات تنفسی و 11 حالت ورزشی همراه بوده و از آمازون الکسا پشتیبانی می کند، به این معنی که شما می توانید برای تنظیم هشدارها و تایمرها دستورات صوتی بدهید. از دیگر مشخصات برجسته «Amazfit Band 5» می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ آب با استاندارد 5ATM و امکان کنترل موسیقی و دوربین اشاره کرد.

مچ بند هوشمند جدید از باتری 125 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که طبق اعلام شرکت می‌تواند با هر بار شارژ شدن حداکثر تا 15 روز به راحتی کار کند. مچ بند هوشمند «Amazfit Band 5» از تاریخ 31 شهریور ماه (21 سپتامبر) با قیمت 45 دلار از طریق وب‌سایت آمازون آمریکا به فروش می‌رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *