کنسرسیوم Unicode به روزرسانی Emoji 13.1 را نهایی کرد که در مجموع 217 کاراکتر شکلک جدید به لیست موجود اضافه می کند. هفت مورد از این شخصیت های کاملاً جدید هستند، در حالی که 210 مورد دیگر شامل تغییرات جدید گروه بندی رنگ پوست برای شکلک های چند نفره “زن و شوهر با قلب” و “زن و شوهر می بوسند” است.

شخصیت های جدید “قلب در آتش” ، “قلب اصلاح کننده” ، “زن با ریش” ، “شخص با ریش” ، “بازدم صورت” ، “چهره در ابرها” و “چهره با مارپیچ چشم” هستند. این مطمئناً یک بروزرسانی جزئی است زیرا انتشار Emoji 14.0 به دلیل همه گیری ویروس کرونا از مارس 2021 به سپتامبر همان سال موکول شد.

این گرافیک ها فقط در سال 2022 در دستگاه ها نمایش داده می شوند، که اگر این به روزرسانی کوچک نبود، به معنای عدم شکلک جدید در سال 2021 بود. کنسرسیوم Unicode از داوطلبان خود که این امکان را فراهم کرده اند تا ایموجی های جدید در سال 2021 شروع به کار کند، تشکر کرده و امیدوار است که “جدیدترین موارد اضافه شده در ماه های آینده روی دستگاه ها اضافه شود”. شایان ذکر است که شخصیت های اضافه شده در Emoji 13.0، که در ابتدای سال جاری منتشر شد، هنوز به طور کامل منتشر نمی شوند. گوگل آنها را با اندروید 11 ارسال کرده، در حالیکه اپل هنوز آنها را اضافه نمی کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *