در جریان معرفی سری narzo 2، ریلمی از جدیدترین رابط کاربری realme UI 2.0 مبتنی بر اندروید 11 پرده برداشت. همانطور که انتظار می رفت، این چیزی جز نسخه کمی اصلاح شده ColorOS 11 نیست. برخلاف اوپو، ریلمی هیچ یک از فهرست گوشی های دریافت کننده این بروزرسانی را منتشر نکرده است (به استثنای ریلمی ایکس 50 پرو).

هفته گذشته اوپو یک رویداد اختصاصی برای معرفی ColorOS 11 برگزار کرد. از طرف دیگر ریلمی، رابط کاربری Realme UI 2.0 را در کنار سری realme narzo 20 در هند ارائه کرد. کل این رویداد برای سه گوشی هوشمند و یک سیستم عامل در عرض 30 دقیقه به پایان رسید. این بدان دلیل است که همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، Realme UI 2.0 از هر لحاظ ممکن است شبیه ColorOS 11 باشد، ولی با این حال با برخی ویژگی های کمی همراه است.

به بیان ساده تر، رابط کاربری realme UI و ColorOS مانند رابط Magic UI و EMUI هواوی است. گفته می شود، در رویداد امروز، این برند فقط برنامه رونمایی از گوشی هوشمند پرچمدار خود realme X50 Pro را فاش کرد. طبق اعلام ریلمی، “دسترسی زودهنگام” (بتا بسته) برای این گوشی از 24 سپتامبر و پس از آن “Open Beta” در پایان ماه اکتبر و “انتشار پایدار” تا پایان نوامبر در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *