نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن Outlook مایکروسافت با قابلیت های جدید بروزرسانی شد

در یک پست جدید، مایکروسافت جزئیات تغییرات جدیدی را که در اوت لوک برای ویندوز، اندروید و iOS ایجاد شده، شرح داده است. برای شروع، مایکروسافت تصمیم دارد تا روند راه اندازی اولیه ایمیل شما را از اوت لوک در رایانه به گوشی هوشمند شما را ساده کند.

شما می توانید کد QR را از رایانه خود اسکن کرده که باعث انتقال ایمن اعتبار نامه های الکترونیکی به نسخه موبایل اوت لوک می شود. این نه تنها به کاربران کمک می کند، بلکه بخش IT شما نیز از این موضوع خوشحال خواهد شد. ویژگی جدید می تواند پاسخ به ایمیل ها را بر اساس زمینه آن پیشنهاد دهد. به عنوان مثال اگر ایمیلی در مورد در دسترس بودن سوال کند، Outlook می تواند پیشنهاد کند که شما از تقویم اوت لوک خود در ایمیل ، زمان و تاریخ در دسترس بودن را ارسال کنید.

در نسخه اندروید، می توانید اقداماتی را که هنگام دریافت ایمیل جدید در پنجره اعلان نشان داده می شود، را شخصی سازی کنید. مایکروسافت برای جذاب تر کردن و ناوبری راحت در موبایل، یک دستیار صوتی داخلی قرارداده که می تواند به جستجو یا نوشتن ایمیل کمک کند. این ویژگی ماه آینده راه اندازی می شود و به شما امکان می دهد رویدادهای جدید را برنامه ریزی کنید، از طریق Teams با همکاران تماس بگیرید و پرونده ها را جستجو کنید.

جزئیات آب و هوا به تقویم اضافه می شود تا بتوانید شرایط آب و هوایی روزی را که پر از جلسات بوده، پیش بینی کنید. ویرایشگر و متن پیشنهادی و Immersive Reader همه در نسخه ویندوز اوت لوک قرار داده شده است. Text prediction یا پیش بینی متن که تا پیش از این در جیمیل موجود بود، به شما اجازه می دهد تا با کشیدن انگشت به سمت راست متن ایمیل، متن پیشنهادی را به ایمیل اضافه کنید. برای مشاهده و بررسی همه تغییراتی که در Microsoft Outlook وارد شده، بر روی لینک کلیک کنید. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا