نرم افزار و اینترنت

ابزار جدید تبدیل فایل و پشتیبان گیری سریعتر دوربین در دراپ باکس

دراپ باکس در کنار ابزارها و ویژگی های جدید، اصلاحات زیادی در رابط کاربری دارد. یکی از موارد مفیدتر، ویژگی جدید تبدیل فایل است که به کاربران دراپ باکس اجازه می دهد تصاویر را بین فرمت های مختلف مانند JPEG و PNG و فایل ها به PDF تبدیل کنند. پشتیبانی از تبدیل فیلم به زودی ارائه می شود. دراپ باکس همچنین ویژگی های جدیدی را به مدیر رمز عبور خود اضافه می کند.

پشتیبان گیری خودکار دوربین از گوشی هوشمند، که اکنون در ردیف رایگان دراپ باکس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، همچنین شاهد برخی پیشرفت ها هستیم. دراپ باکس می گوید بارگذاری ها باید سریعتر و قابل اطمینان تر شده باشد، و در iOS اکنون گزینه ای برای تعیین دقیق اینکه از چه پوشه هایی باید به طور خودکار پشتیبان تهیه شوند وجود دارد (این ویژگی در اواخر امسال به اندروید می آید). همچنین این گزینه وجود دارد که پس از پشتیبان گیری از عکس ها برای صرفه جویی در فضا، به طور خودکار حذف شوند.

مدیر گذرواژه این سرویس که در آوریل در اختیار دارندگان حساب رایگان قرار گرفت، برای ذخیره جزئیات کارت اعتباری و بدهی در حال به روزرسانی است، در حالی که ویژگی اشتراک گذرواژه اعلام شده در مارس اکنون در دسترس است. مدیر گذرواژه دراپ باکس برای دارندگان حساب رایگان و پولی در دسترس است، اما حسابهای رایگان محدود به ذخیره حداکثر 50 گذرواژه است.

سرانجام ، نسخه تحت وب دراپ باکس در حال به روزرسانی رابط پیمایش جانبی خود است، و سازماندهی فایلها را از طریق کشیدن و رها کردن آسان می کند. قسمت جزئیات نیز در حال بازنگری است تا جزئیات بیشتری از فایل های شما در یک نگاه ارائه شود. کاربران دسکتاپ همچنین با دسترسی ساده به محتوا، جستجو، فعالیت پرونده و پیشرفت همگام سازی، از سینی سیستم خود یک رابط کاربری ساده دریافت می کنند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا