هوامی امروز از نسخه دوم ساعت های هوشمند  Amazfit GTR و Amazfit GTS پرده برداشت. از مشخصات این ساعت های هوشمند می توان به باتری بزرگ تر و سنسور پایش اکسیژن خود اشاره کرد.

Amazfit GTR 2

ساعت هوشمند Amazfit GTR 2 از یک نمایشگر دایره ای 1.39 اینچی امولد رنگی با رزولوشن 454 در 454 پیکسل استفاده کرده که توسط شیشه سه بعدی پوشانده شده و با حاشیه هایی کاملاً نازک تر از مواردی که در GTR نسل اول مشاهده کرده ایم، احاطه شده است. همچنین از پس زمینه های شماره گیری سفارشی پشتیبانی کرده و دارای گزینه ای برای قرار دادن تصویر مورد علاقه خود از گالری در پس زمینه است.

GTR 2 دارای یک باتری بزرگتر (471 میلی آمپر ساعت) است که ادعا می شود در سناریوی استفاده عادی تا 14 روز و در حالت استفاده اصلی تا 38 روز استقامت دارد. نسل دوم GTR دارای ویژگی SomnusCare است که خواب را کنترل کرده و آن را در سه مرحله طبقه بندی می کند – خواب سبک ، خواب عمیق و REM – برای تجزیه و تحلیل بهتر خواب. ساعت هوشمند از تشخیص چرت نیز پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، Amazfit GTR 2 دارای سنسور پایش ضربان قلب BioTracker PPG برای نظارت بر ضربان قلب 24 ساعته است. همچنین همراه با OxygenBeats است که از سنسور SpO2 برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون استفاده می کند. جدای از این، ویژگی های سلامتی، Amazfit GTR 2 در کل از 12 حالت ورزشی در فضای داخلی و بیرون پشتیبانی می کند، که حالت دوم از GPS داخلی برای ردیابی مسیر استفاده می کند.

با GTR 2 به لطف میکروفون داخلی می توانید به تماس های تلفنی پاسخ دهید، اما از آنجا که هیچ قابلیت eSIM وجود ندارد، باید به تلفن هوشمند متصل شود. علاوه بر این، ساعت هوشمند از دستیار صوتی Xiao AI نیز پشتیبانی می کند تا بتوانید با دستورات صوتی کارها را انجام دهید. نسل دوم GTR دارای تراشه NFC برای پرداخت بدون وجه است و می تواند حداکثر 600 آهنگ MP3 را در حافظه داخلی خود ذخیره کند، که به شما امکان می دهد موسیقی را بدون نیاز به تلفن هوشمند روی ایرفون های بلوتوثی گوش دهید.

Amazfit GTR 2 تا 50 متر در برابر آب مقاوم است و دارای دو نوع ورزشی و کلاسیک است. اولی بدنه آلومینیومی داشته، در حالی که دومی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.قیمت مدل Sports برابر با 150 دلار/125 یورو) است و شما مجبورید (160 دلار/140 یورو) را برای مدل Classic تهیه کنید.

Amazfit GTS 2

Amazfit GTS 2 طرحی شبیه به مدل قبلی خود دارد و تقریباً هم وزن است، اما بیشتر مشخصات آن با GTR 2 مشترک است، به این معنی که شما دوام 50 متر در برابر آب، ردیابی خواب، نظارت بر ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون، حالت های ورزشی، GPS، میکروفون برای مکالمه در تماس های تلفنی، پخش موسیقی آفلاین و NFC برای پرداخت های بدون پول دریافت می کنید.

با این حال، اندازه صفحه نمایش و باتری هر دو ساعت هوشمند متفاوت است. GTS 2 دارای صفحه نمایش 1.65 اینچی AMOLED رنگی با رزولوشن 348×442 پیکسل و شیشه خمیده 3D و روکش کربن مانند الماس برای مقاومت در برابر خراش و سایش است. انرژی ساعت هوشمند را یک باتری 246 میلی آمپری تامین کرده که در سناریوی استفاده عادی تا 7 روز و در حالت استفاده طولانی تا 20 روز استقامت دارد.

بدنه GTS 2 از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و ساعت هوشمند دارای سه گزینه رنگی مشکی، خاکستری و طلایی است. قیمت آن (150 دلار / 125 یورو) بوده و از طریق JD.com در چین قابل خرید است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *