روبوراک شریک زنجیره ای زیست محیطی شیائومی یک جاروبرقی رباتی جدید عرضه کرده که قدرت مکش قوی تری دارد. ربات جاروبرقی روبوراک T8 پلاس نسخه ارتقا یافته روبوراک T8 است که در ماه مارس سال جاری به بازار عرضه شد. سری روبوراک T8 پلاس در دو نوع Roborock T8 Plus و Roborock T8 Plus Smart Dust Collection عرضه می شود. نوع معمولی و کالکشن به ترتیب از 419 دلار و 539 دلار قیمت دارد.

مهمترین ویژگی Roborock T8 Plus قدرت مکش عظیم 5100Pa است. با برس اصلی که به راحتی درهم نمی‌آید و برس کناری سرعت قابل تنظیم، می‌تواند به راحتی گرد و غبار زمین، گرد و غبار شکاف کف، گرد و غبار فرش و غیره را کنترل کند. Roborock T8 Plus همچنین از مواد لاستیکی نرم TPU برس شناور همه جانبه استفاده می کند. این برس با پنج رشته بلند و پنج رشته کوتاه طراحی شده که فشار باد و گرد و غبار موثر را تضمین می کند. برای محیط فرش/مو مناسب تر از برس اصلی یکپارچه مو لاستیکی است و گیر کردن آن آسان نیست.

T8 Plus به همان اندازه یک کیسه گرد و غبار بزرگ 2.5 لیتری دارد و می تواند به طور خودکار گرد و غبار را از جاروبرقی ربات تا 60 روز بدون نیاز به تخلیه جمع آوری کند. کیسه گرد و غبار از یک طراحی آب بندی دهانه کیسه گرد و غبار کشویی برای جلوگیری از نشت گرد و غبار و خاکستر استفاده می کند. علاوه بر این، T8 Plus از لرزش صوتی و تمیز کردن رطوبت ثابت پشتیبانی می کند. مجهز به یک پالت قابل بلند کردن و یک ماژول ارتعاش صوتی است. طراحی ارتعاش با فرکانس بالا موتورهای تا 3000 دور در دقیقه می تواند به طور موثر خاک روی زمین را از بین ببرد.

این جاروبرقی همچنین دارای یک گردگیر لرزان با خاصیت ضد باکتریایی است. به طور خاص، مخزن آب داخلی با کنترل الکترونیکی Roborock T8 Plus را می توان برای تمیز کردن کف با رطوبت ثابت، تمیز کردن کف تمام عرض استفاده کرد. T8 Plus از محدوده فعال نور ساختاریافته و اجتناب از موانع استفاده می کند و به محدوده نوری ساختار یافته سه بعدی در سطح میلی متر می رسد. با کمک نور مادون قرمز، ربات می تواند موانع را تشخیص دهد و از موانع در محیط های تاریک دوری کند. سرعت نقشه برداری نیز در نتیجه ارتقاء به نرم افزار RR mason 9.0 تا 6 برابر افزایش یافته است. از جنبه های دیگر، محصول جدید از عملکردهایی مانند تمیز کردن منظم، شارژ مجدد خودکار، محافظت از قفل کودک، کنترل صوتی و تعویض چند طبقه پشتیبانی می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *