گجت و پوشیدنی

کاسیو از نسخه محدود ساعت هوشمند WSD-F20SC رونمایی کرد

کاسیو به تازگی از یک ساعت هوشمندی با نام WSD-F20SC رونمایی کرده که مجهز به سیستم عامل Wear OS بوده و به صورت محدود ساخته می شود. محصول جدید کاسیو از نسخه گرانقیمت از نسخه معمولی WSD-F20 بوده که یک سال پیش به بازار عرضه شود.

برخلاف نسخه معمولی، نسخه جدید WSD-F20SC در مقادیر زیاد تولید نخواهد شد و طبق گفته کاسیو، این ساعت تنها در 700 نسخه تولید و به دست مشتریان خواهد رسید. کاسیو هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است، با این حال از آنجایی که نسخه معمولی 500 دلار قیمت داشت، بعید نیست این مدل ارزش بالاتری داشته باشد.

این ساعت هوشمند یک نمایشگر 1.32 اینچی لمسی دو لایه ای است که با کریستال یاقوت مقاوم شده است. بند کامپوزیتی مقاوم شده با فلز از جنس استیل ضد رنگ بوده و در برابر غبار IP و گرد و خاک و آب مقام است. همچنین به لطف استاندارد نظامی MIL-STD-810G در این ساعت، در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر مقاوم است.

دکمه های تعبیه شده روی لبه کناری نیز از پوشش محافظ یونی بهره می برند تا مقاومت آن را در برابر خوردگی بیشتر افزایش یابد. همچنین از اتصالات GPS, Wi-Fi و بلوتوث برخوردار بوده و سیستم عامل این ساعت Wear OS بوده که با اندروید 4.3 یا بالاتر و آی او اس 9 یا بالاتر سازگاری کامل دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا