گجت و پوشیدنی

آمازون دانگل Fire TV Stick و Fire TV Stick Lite را معرفی کرد

آمازون به تازگی دو دستگاه جدیدی سری Fire TV با نام های Fire TV Stick و Fire TV Stick Lite پرده برداشت. Fire TV Stick به روزسانی شده، اکنون دارای چیپست سریعتر از Fire TV Stick 4K است. این بدان معنی است که شما یک پردازنده چهار هسته ای جدید و سریع به همراه گرافیک بهتر دریافت می کنید که می تواند برنامه ها را راه اندازی کرده و سریعتر محتوا را پخش کند. همچنین شامل Wi-Fi جدید باند دوگانه ، آنتن دوگانه برای اتصال سریعتر و پایدارتر است.

دانگل استاندارد هنوز به 1080p با نرخ 60 هرتز محدود می شود، اما اکنون از محتوای HDR10 و +HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. از سوی دیگر این دانگل از محتوای دالبی اتم نیز پشتیبانی می کند. این دستگاه با کنترل از راه دور Alexa Voice کاملاً ویژه، همانند نسخه 4K همراه است.

Fire TV Stick Lite اساساً با نوع استاندارد یکسان بوده و تنها تفاوت آنها در ریموت است. Fire TV Stick Lite با Alexa Voice Remote Lite همراه است که بیشتر عملکردها را حفظ می کند، اما دکمه های تنظیم صدا و بی صدا کردن را برای کنترل تلویزیون ندارد. قیمت نسخه لایت 30 دلار بوده، در حالیکه Fire TV Stick با قیمت 40 دلار در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا