لپ تاپ

لنوو از لپ تاپ ThinkBook 15 Gen 2 i مجهز به ایربادز بیسیم رونمایی کرد

لنوو امروز از نسل دوم لپ تاپ ThinkBook 15 Gen 2 i رونمایی کرده که مجهز به ایربادز بیسیم داخلی است. در صورت نیاز به هدفون، یک سینی کوچک از لپ تاپ خارج شده و آنها فوراً به هم متصل می شوند. پس از پایان کار، ایربادز را به داخل ThinkBook 15 Gen 2 i برگردانید، و آنها به طور خودکار شارژ می شوند.

ایربادز دارای دو میکروفون و حذف نویز محیطی هستند. با دو بار ضربه زدن می توانید خود را بی صدا کنید. ThinkBook 15 Gen 2 i همچنین دارای یک حاشیه فوق العاده باریک و یک پوشش رویه دو رنگ است. همچنین دارای یک کلید سرویس است که شما را به طور مستقیم به پشتیبانی لنوو متصل می کند. به لحاظ سخت افزاری، این لپ تاپ جدید از نسل یازدهم پردازنده های تایگر لیک اینتل با گرافیک های یکپارچه Iris Xe استفاده می کند.

این لپ‌تاپ به نمایشگر 15 اینچی با رزولوشن فول اچ دی، و حداکثر 40 گیگابایت رم مجهز شده و می‌توان آن را در پیکربندی‌های مختلف با حافظه SSD و هارد دیسک سفارش داد. این محصول همچنین به پورت تاندربولت 4 مجهز شده و امکان سفارش آن با کارت گرافیک انویدیا MX450 نیز وجود دارد. در صورتی که علاقه‌ای به پردازنده‌های اینتل ندارید، می‌توانید مدل AMD لپ‌تاپ تینک‌بوک Gen 2 15 را سفارش دهید که از چندین پردازنده سری رایزن 4000 این کمپانی بهره می‌برد. لنوو برای ساخت بدنه این محصول از فلز استفاده کرده و همچنین برای وبکم آن یک کاور درنظر گرفته که می‌توانید توسط آن امنیت خود را افزایش دهید.

همچنین ممکن است تصمیم بگیرید لپ تاپ را با یک مانیتور متصل کنید ، مانند Lenovo’s ThinkVision T27hv-20 USB-C Hub. این مانیتور جدید دارای پنل 27 اینچی، وبکم 1080p IR/RGB، میکروفون های مجهز به حذف نویز و اسپیکرهای یکپارچه است. این مانیتور جدید با قابلیت Smart Guard همراه است که اگر نگاه کنید یا دور شوید صفحه را تار می کند و با Smart Energy وقتی احساس می کنید از میز کار دور شده اید صفحه را خاموش می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا