لنوو علاوه بر معرفی تینک پد 15 نسل دوم، از لپ تاپ جدید Thinkpad X1 Nano نیز پرده برداشت. به گفته لنوو، لپ تاپ جدید نه تنها زیبایی، بلکه با ویژگی های جدید به یک محصول قدرتمند برای کاربران حرفه تبدیل کرده است. جدیدترین محصول لنوو مجهز به پردازنده های نسل یازدهم اینتل بوده و وزن آن کمتر از یک کیلوگرم است.

X1 Nano اولین ThinkPad مبتنی بر پلتفرم Intel Evo با جدیدترین پردازنده های اینتل – تا نسل یازدهم Core i7 – و اولین با قابلیت 5G است. می توان آن را با حداکثر 16 گیگابایت حافظه LPDDR4x و حداکثر 1 ترابایت حافظه PCIe SSD پیکربندی کرد. اگر نزدیک به دوشاخه برق نباشید، لنوو همچنین 17 ساعت دوام باتری را تضمین کرده تا بهره وری کارتان را تأمین کند.

لپ تاپ تینک پد ایکس 1 نانو، از صفحه نمایش 13 اینچی 2K با نسبت ابعاد 16 به 10 و رزولوشن تصویر 2160 در 1350 پیکسل بهره می برد. اگرچه صفحه لمسی گزینه پیش فرض نیست، ولی شما می توانید این ویژگی را به آن اضافه کنید. لنوو می گوید به لطف یک مجموعه امنیتی به روز شده، می توانید به ایمنی کار خود با X1 Nano اعتماد کنید، از جمله فناوری جدید تشخیص صدا و تشخیص حضور انسان که ورود بدون لمس را امکان پذیر می کند و هنگامی که از کامپیوتر دور می شوید کامپیوتر را قفل می کند. ThinkPad X1 Nano با قیمت 1399 دلار در سه ماهه چهارم امسال در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *