موبایل و تبلت

سامسونگ از تبلت گلکسی تب A7 در هند رونمایی کرد

سامسونگ جدیدترین تبلت اندرویدی خود را، با نام Galaxy Tab A7 در هند معرفی کرد. این تبلت در نسخه های LTE و Wi-Fi وجود داشته که دارای سه گزینه رنگی شامل خاکستری، نقره ای و طلایی است.

این تبلت از صفحه نمایش 10.4 اینچی WUXGA+ با حاشیه های متقارن و گرد استفاده کرده که رزولوشن تصویر 2000 در 1200 پیکسل را ارائه می دهد. تبلت نازک 7 میلی متری نیز دارای روکش فلزی است. گلکسی تب A7 مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 662 با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. برای افزایش فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت، می توان از کارت میکرو اس دی استفاده کرد.

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری بزرگ 7040 میلی آمپر ساعتی تامین شده که با فناوری شارژ سریع همراه است. از دیگر مشخصات این تبلت می توان به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، چهار اسپیکر استریو با پشتیبانی از دالبی اتم و پلتفرم امنیتی Knox اشاره کرد.

مدل LTE با قیمت 21999 پوند (298 پوند) و مدل Wi-Fi با 17999 پوند (244 پوند) به فروش می رسد. با خرید دستگاه اشتراک YouTube Premium به مدت دو ماه رایگان خواهید داشت. امروز از طریق وب سایت سامسونگ ، فروشگاه های خرده فروشی و سایر بازارهای آنلاین برای پیش سفارش در دسترس است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا