موبایل و تبلت

گلکسی M31 و M21 آپدیت One UI 2.1 را دریافت کردند

اگر شما هم یک گوشی Galaxy M21 یا Galaxy M31 سامسونگ دارید، حالا می‌توانید از تمامی قابلیت‌های رابط کاربری One UI 2.1 بهره‌مند شوید. آپدیت جدید سامسونگ با اضافه شدن تمام قابلیت‌های One UI 2.1 برای گلکسی M31 و گلکسی M21 همراه است و می‌توانید بهتر از همیشه عکاسی کنید.

اکنون، Single Take، Night hyperlapse و My Filter وارد گوشی‌های M21 و M31 شده است که به شما امکان می‌دهد فیلتر‌های سفارشی ایجاد کنید. با آخرین به روزرسانی M315FXXU2ATIB این ویژگی‌ها در M31 قرار می‌گیرند. علاوه بر این، گوشی گلکسی M21 از طریق به روزرسانی M215FXXU2ATI9 که کمی بیش از 1.2 گیگابایت است، تجربه کامل One UI 2.1 را به دست می‌آورد.

سامسونگ همچنین وصله امنیتی ۱ سپتامبر را برای هر دو گوشی به ارمغان آورده است. با وجود این که پوشش اولیه، Music Share و Quick Share که بخشی از به روزرسانی One UI ۲.۱ در سایر دستگاه‌های سامسونگ هستند هنوز در دو گوشی مذکور دیده نمی‌شود باید دید شاهد چه تغییراتی هستیم. هر دو گوشی با ویژگی‌های پیشرفته دوربین به روزرسانی کامل One UI 2.1 را دریافت می‌کنند. گزارش‌های فعلی تأیید می‌کنند که به روزرسانی در هند فعال است، اگرچه به زودی باید در مناطق دیگر نیز در دسترس باشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا