شرکت جیونی از جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به صرفه خود با نام جیونی اس 12 لایت پرده برداشت. طراحی این گوشی گوشی های هوشمند ارزان قیمت است که در سال 2019 منتشر شده اند. جیونی اس 12 لایت دارای پردازنده مدیاتک هلیو A25، حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. در صورت نیاز ، کاربران می توانند فضای ذخیره سازی محدود دستگاه را با قرار دادن کارت microSD گسترش دهند.

در پنل جلوی، این گوشی از صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل و نسبت ابعاد 20 به 9 استفاده شده و در بریدگی بالای نمایشگر یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است.  دوربین پشتی دستگاه شامل سه سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می شود. همچنین سنسور اثر انگشت به قاب پشتی دستگاه منتقل شده است.

از دیگر ویژگی های این تلفن می توان به دو سیم کارت ، 4G ، WiFi تک باند (2.4 گیگاهرتز) ، بلوتوث 4.2، جک هدفون 3.5 میلی متری، رادیو FM، پورت MicroUSB، اندروید 10 و باتری 4000 میلی آمپری اشاره کرد. نکته آخر اینکه بدنه این گوشی مانند سایر تلفن های هوشمند ارزان قیمت از پلی کربنات ساخته شده است و خریداران می توانند آن را در دو رنگ آبی یا خاکستری تهیه کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *