گجت و پوشیدنی

اچ پی از هدست واقعیت مجازی Reverb G2 Omnicept Edition رونمایی کرد

اچ پی به تازگی جدیدترین مدل هدست واقعیت مجازی خود را با نام Reverb G2 Omnicept Edition روانه بازار کرد. این هدست با Windows Mixed Reality و SteamVR کار می کند و می تواند در محیط های گیمینگ، تجاری و سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. HP Reverb G2 دارای سنسورهایی برای ردیابی چشم، ضربان قلب و صورت فرد است که با هم کار می کنند و داده های ارزشمندی را ارائه می دهند. با استفاده از این سنسورها و سایر فن آوری های یکپارچه روی هدست ، HP Reverb G2 می تواند بار شناختی و میزان درگیری فرد را تشخیص دهد. از سنسورهای HP Reverb G2 می توان برای ارائه داده در جلسات واقعیت مجازی استفاده کرد. از این موارد می توان به چندین روش استفاده کرد، مثلاً در حین آموزش خلبانی.

علاوه بر هدست، اچ پی یک فضای مجازی برای آموزش واقع بینانه تر فراهم کرده که سنسورهای HP Reverb G2 می توانند بازخوردی را در مورد واکنش خلبانان به آموزش ارائه دهند. به عنوان مثال، یک مربی خلبان می تواند ضربان قلب خلبان و سایر موارد قابل اندازه گیری را برای تعیین بار شناختی خلبان ببیند. سپس می توان برای تقویت بیشتر آموزش استفاده کرد.

مثال دیگری که اچ پی به اشتراک گذاشت این بود که مردم قادر خواهند بود تا سخنرانی عمومی خود را بهبود بخشند. حسگرهای HP Reverb G2 در حالی که در برابر مخاطبان مجازی از طریق هدست صحبت می کنند، می توانند داده هایی را فراهم کنند که به مدرسان و سخنرانان کمک می کند، بدانند آیا کسی آماده صحبت در مقابل افراد واقعی است یا خیر.

HP Reverb G2 را می توان به عنوان نسل بعد هدست های واقعیت مجازی دانست. برخی از سنسورهای موجود در هدست، باعث برجسته شدن در مورد سخت افزارهای یکپارچه می شود. با این حال سنسورهای موجود در Reverb G2 با دیگر هدست های بازار متفاوت است. به عنوان مثال ، برخی از هدست های VR دارای ردیابی چشم هستند، اما از این سنسورها به طور کلی برای بهبود کیفیت تصویر و تجربه بازی استفاده می شود. ردیابی چشم در Reverb G2 داده هایی را فراهم می کند که می تواند برای اندازه گیری عملکرد افراد در VR مورد استفاده قرار گیرد.

داده سنسورهای HP Reverb G2 می توانند با HP Omnicept SDK کار کنند. توسعه دهندگان می توانند از SDK برای استفاده از حسگرهای داخل هدست استفاده کنند. اچ پی همچنین می تواند از داده های این حسگرها برای اندازه گیری بار شناختی افراد درون هدست استفاده کند. از لحاظ سخت افزاری، این هدست جدید دارای وضوح تصویر 2160 در 2160 پیکسل در هر چشمی است. همچنین دارای یک هدبند است که به شما اجازه می دهد تا هدست به راحتی بین کاربران مختلف تنظیم شود. HP Reverb G2 دارای بلندگوهایی روی بندهای سر است که گوش های فرد را می پوشاند. در حال حاضر اچ پی جزئیات قیمت گذاری در مورد HP Reverb G2 Omnicept Edition را به اشتراک نگذاشته است.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا