همانطور که مردم در سراسر جهان در حال کار برای کارهای روزمره یا کار در خانه هستند، مایکروسافت محصولات جدیدی را ارائه می دهد که می گوید فضای دفتر کار شما در خانه ارتقا می یابد. این غول فناوری لوازم جانبی را برای همراهی محصولات جدید سرفیس خود از جمله صفحه کلید جمع و جور و ماوس معرفی کرده است.

مایکروسافت صفحه کلید Designer Compact جدید را “باریک ، نازک و ظریف” توصیف می کند. باتری کیبورد تا دو سال دوام داشته و به لطف قابلیت بلوتوث می تواند بین سه دستگاه جابجا شود. قیمت آن از 69.99 دلار شروع می شود. برای کسانی که به صفحه کلید کامل نیازی ندارند (یا می خواهند ویژگی های بیشتری به صفحه کلید کامپکت اضافه کنند)، مایکروسافت یک صفحه شماره کوچک و بی سیم مشابه با قیمت 24.99 دلار ارائه می دهد.

اگر می خواهید تجربه کار در منزل خود را برای ساعات طولانی جلوی رایانه راحت و مناسب کنید، مایکروسافت یک موس بلوتوث ارگونومیک “سبک و بادوام” با یک استراحتگاه نرم و انگشت شست طراحی کرده است. ماوس بی سیم 49.99 دلار قیمت دارد. سرانجام، آداپتور نمایشگر بی سیم جدید مایکروسافت از رزولوشن 4K برای پروژه ارائه کار یا مدرسه بر روی صفحه بزرگتر پشتیبانی می کند. قیمت آن 69.99 دلار است. مایکروسافت هنوز اعلام نکرده است که این لوازم جانبی برای چه زمانی به فروش می رسند، اما تصور می کنیم که آنها در کنار سخت افزار جدید سرفیس که امروز شرکت معرفی کرده، در دسترس باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *