مایکروسافت امروز جدیدترین لپ تاپ خود را با نام Surface Laptop Go معرفی کرد. این نام همه چیز را بیان می کند، همانند نسخه سرفیس گو برای سرفیس پرو، Laptop Go همان کار سرفیس لپ تاپ انجام می دهد، اما در اندازه کوچکتر و سبک تر می باشد. سرفیس لپ‌تاپ گو به پردازنده Intel Core i5-1035G1 مجهز شده و با 6 یا 8 گیگابایت رم LPDDR4x (در دسترس بودن رم 16 گیگابایتی برای نسخه تجاری لپ تاپ) و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی eMMC به علاوه 128 یا 256 گیگابایت حافظه SSD همراه است.

صفحه نمایش این لپ تاپ کمی کوچک بوده و از پنل 12.45 اینچی با رزولوشن پایین 1536 در 1024 پیکسل و تراکم پیکسلی 148ppi بهره می برد. تغییر دیگر در صفحه کلید است، جایی که حسگر اثرانگشت را در دکمه پاور پیدا خواهید کرد. این سنسور یک ورود به سیستم One Touch دارد، به این معنی که اثر انگشت شما را هنگام فشار دادن دکمه اسکن می کند، نه اینکه شما را مجبور به انجام آن بعد از بوت شدن کند. توجه داشته باشید که سنسور اثر انگشت در مدل پایه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت eMMC وجود ندارد.

به غیر از این، این لپ تاپ تقریباً کوچکتر از سرفیس لپ تاپ 3 است. هنوز هم از آلومینیوم ساخته شده و در رنگ هایی مانند یخ آبی، ماسه سنگ و پلاتین عرضه می شود. از لحاظ درگاه ها می توان به Surface Connect ، USB Type-C و USB Type-A نیز اشاره کرد. مایکروسافت سرفیس لپ تاپ گو قرار است با قیمت پایه 549 دلار روانه بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *