لپ تاپ

لنوو کروم بوک گیمینگ IdeaPad 5 را با قیمت پایه 599 دلار عرضه کرد

لنوو کروم بوک جدیدی را با هدف گیمرها روانه بازار کرده است. این دستگاه IdeaPad Gaming Chromebook نام دارد و از سرویس های استریم بازی مانند Amazon Luna، Nvidia GeForce Now و Xbox Cloud Gaming بهره می برد.

از نظر مشخصات، کروم بوک دارای یک پنل IPS 16 اینچی با وضوح 2560 در 1600 پیکسل (WQXGA) است. این نمایشگر تا 120 هرتز قادر به رفرش ریت است و گستره رنگ sRGB را پوشش می دهد. این پنل دارای گواهی TÜV Rheinland Low Blue Light است که باعث می‌شود در طول جلسات طولانی بازی، چشم‌ها را آسان‌تر کند و حداکثر روشنایی آن 350 نیت است.

این دستگاه در دو گزینه CPU ارائه شده و مشتریان می توانند بین Intel Core i3-1215U یا Core i5-1235U یکی را انتخاب کنند. همچنین دارای 8 گیگابایت رم LPDDR4x و گزینه‌های ذخیره‌سازی متعددی خواهد بود که از جمله می‌توان به 128 گیگابایت حافظه فلش eMMC، 256 گیگابایت حافظه M.2 SSD و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی M.2 SSD اشاره کرد. برای صدا، این لپ تاپ دارای یک پیکربندی چهار بلندگوی 2 واتی بوده و یک وب کم 1080p دارد. همانطور که از یک دستگاه بازی انتظار می رود، لنوو یک صفحه کلید با اندازه کامل با نور پس زمینه RGB ارائه کرده است.

گزینه های اتصال در کروم بوک گیمینگ شامل بلوتوث 5 و Wi-Fi 6E است. در مورد پورت ها، ما یک جک صوتی ترکیبی 3.5 میلی متری، یک اسلات کارت MicroSD، دو پورت USB 3.2 Type-A و دو پورت USB 3.2 Type-C داریم که می تواند به عنوان یک پورت DisplayPort و Power Delivery عمل کند. لنوو اعلام کرد که این دستگاه در اواخر این ماه با قیمت پایه 599 دلار به فروش خواهد رسید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا