تیم DxOMark در تازه ترین بررسی دوربین گوشی های هوشمند به سراغ گوشی ویوو ایکس 50 پرو پلاس رفتند. پس از بررسی های انجام شده دوربین این گوشی توانست مقام سوم را پس از شیائومی می 10 اولترا و هواوی پی 40 پرو در لیست کسب کند.

دوربین اصلی ویوو ایکس 50 پرو پلاس مجهز به چهار سنسور است. دوربین اصلی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی 1/1.31 اینچ با فناوری Quad-Bayer معادل 24 میلیمتر و دیافراگم f/1.9 به همراه قابلیت های Dual Pixel PDAF و OIS استفاده می کند. دوربین تله فوتو اول شامل سنسور 32 مگاپیکسلی 1/2.8 اینچ معادل 50 میلیمتر (زوم اپتیکال 2 برابری) و دیافراگم f/2.1 بوده و دوربین تله فوتو دوم نیز از سنسور 13 مگاپیکسلی 1/3.1 اینچی با دیافرگام f/2.8 و زوم اپتیکال 5 برابر برخوردار است. در نهایت دوربین اولتراواید نیز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می باشد.

سایت DxOMark پس از بررسی ها روی دوربین این گوشی، امتیاز کلی 127 را به آن اعطا کرد که این امتیاز در دو بخش عکس برداری و فیلم برداری به ترتیب 139 و 104 است. نوردهی یا اکسپورژ دوربین این گوشی، دامنه پویایی گسترده و رنگ های عالی را ارائه می دهد. عملکرد کم نور نیز چشمگیر بود و فوکوس خودکار نمره کاملی کسب کرد.

عملکرد دو دوربین بزرگنمایی بسیار خوب بود. جایی که گوشی از بهترین گوشی عقب بود، دوربین فوق عریض است (البته هنوز هم یک رقیب قدرتمند است). در بخش فیلم برداری نیز تثبیت کننده حتی بدون سیستم گیمبال X50 Pro موثر بود. بازرسان بر این باورند که پرو پلاس هنگام ضبط فیلم برداری 4K / 30 fps در بهترین حالت قرار داشت، اگرچه ارائه رنگ به کار نیاز دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *