ریزر از یک صندلی جدید مخصوص بازی با هدف کمک به گیمرها برای رسیدن به بالاترین عملکرد خود معرفی کرد. این صندلی که Razer Iskur نام دارد، متمرکز بر این است که گیمرها از وضعیت بدنی مناسب برخوردار باشند و در موقعیت ایده آل برای بازی قرار بگیرند. این صندلی دارای یک سیستم پشتیبانی کمر قابل تنظیم و زیربغل “4D” است. Razer Iskur از امروز با قیمت 499 دلار در دسترس است.

Razer Iskur در نگاه اول مانند سایر صندلی های سطح بالای بازی است. این یک طرح به سبک سطل مسابقه ای با روکش سبز ریزر دارد. به طور قطع به نظر می رسد یک صندلی مخصوص بازی است ، اما از همان ابتدا نیز ساخته شده تا به بازیکنان کمک کند تا در هنگام گیم پلی از حالت استراحت بی طرف برخوردار شوند.

بالشتک های کف صندلی، دسته های دستی، تکیه گاه های مچ دست و بالشتک های سر مموری کف با هم کار می کنند تا به بازیکنان کمک کند تا از ستون فقرات در حالت خنثی قرار بگیرند. چندین قسمت از صندلی می تواند به زوایای مختلف تنظیم شود و به بازیکنان اجازه دهد تا از اشکال و اندازه های مختلف متناسب باشند.Razer Iskur از چرم مصنوعی چند لایه ساخته شده و تا 299 پوند (136 کیلوگرم) را پشتیبانی می کند. گیمرهای حداکثر (190 سانتی متر) باید بتوانند به راحتی در Razer Iskur جای بگیرند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *