سخت افزار

سامسونگ از کارت های جدید PRO Plus و EVO Plus SD رونمایی کرد

شیارهای کارت SD با اندازه کامل کاملاً نادر شده اند و این روزها تنها مکانی که احتمالاً آنها را پیدا خواهید کرد، دوربین های DSLR و برخی دوربین های بدون آینه است. اگر یکی از آنها را استفاده می کنید، مخصوصاً برای کار، کارتی سریع اما با دوام می خواهید، چراکه عکس ها و ویدیو های ذخیره شده روی آنها می توانند بسیار ارزشمند باشند.

در همین راستا، شرکت سامسونگ از نسل جدید کارت های حافظه PRO Plus و EVO Plus SD رونمایی کرد. ظرفیت هر دو از 32 گیگابایت تا 256 گیگابایت در دسترس است و از رابط UHS-I استفاده می کنند. بیشتر کارت ها دارای کلاس U3 هستند، همه به جز گزینه های 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی EVO Plus، که به جای آن U1 هستند (اگر قصد فیلمبرداری با کیفیت 4K را دارید، ترجیحاً از کارت U3 استفاده می کنید).

همه کارت ها ضد آب هستند و می توانند در زیر 1 متر آب به مدت سه روز – حتی در آب نمک – دوام بیاورند. همچنین آنها ضد ضربه هستند و می توانند از ارتفاع 5 متری (16 فوت) سالم بمانند و در دمای بین -25 درجه سانتیگراد تا 85 درجه سانتیگراد (-13 درجه فارنهایت تا 185 درجه فارنهایت) کار می کنند. آنها همچنین می توانند از اشعه (به عنوان مثال اسکنر اشعه ایکس در فرودگاه) و آهن ربا مقاوم باشند.

کارت های PRO Plus سامسونگ سرعت خواندن تا 100 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن تا 90 مگابایت بر ثانیه (60 مگابایت بر ثانیه در کوچکترین کارت 32 گیگابایتی) را ارائه می دهند. اعداد رسمی برای EVO Plus مبهم هستند، سامسونگ فقط می گوید سرعت انتقال تا 100 مگابایت در ثانیه است. قیمت مدل های مختلف این کارت های حافظه به شرح زیر است.

کارت های حافظه سامسونگ PRO Plus 

  • ظرفیت 256 گیگابایت: قیمت 50 دلار
  • ظرفیت 128 گیگابایت: قیمت 26 دلار
  • ظرفیت 64 گیگابایت: قیمت 17 دلار
  • ظرفیت 32 گیگابایت: قیمت 10 دلار

کارت های حافظه سامسونگ EVO Plus

  • ظرفیت 256 گیگابایت: قیمت 40 دلار
  • ظرفیت 128 گیگابایت: قیمت 20 دلار
  • ظرفیت 64 گیگابایت: قیمت 13 دلار
  • ظرفیت 32 گیگابایت: قیمت 7 دلار

کارت های SD جدید از 19 اکتبر (دوشنبه هفته آینده) در دسترس خواهند بود، به جز دو ظرفیت کوچکتر از خط PRO Plus، که از 8 نوامبر ارائه می شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا