شرکت گارمین، تولیدکننده مشهور ساعت، از جدیدترین ساعت هوشمند کودک محور خود با نام Vivofit Jr.3 رونمایی کرده است. اگرچه ساعت هوشمند از طرحی شبیه به ساعت هوشمند برخوردار است، اما فاقد اکثر ویژگی هایی است که در ساعت هوشمند معمولی پیدا خواهید کرد. با این حال، چندین ویژگی مهم را در اختیار شما قرار می دهد که برای بچه ها مفید خواهد بود و به والدین کمک می کند تا فرزندان خود را ردیابی کنند.

یکی از ویژگی های مهم این ساعت ICE نام دارد که مخفف کلمه “در مواقع اضطراری” است. این یک ابزارک بوده که امکان دسترسی سریع اطلاعات تماس اضطراری را فراهم می کند. این پوشیدنی زیبا همچنین دارای حالت های فعالیت بهنگام و همچنین بازی هایی است که بچه ها را به خود مشغول می کند.  با این حال، نوعی قفل وجود دارد که موقع درس خواندن، مانع از دسترسی بچه ها به بازی ها می شود.

علاوه بر این، Vívofit jr.3 مانند سایر ساعت های هوشمند دارای برخی از ویژگی های مدیریت تناسب اندام مانند پایش فعالیت روزانه، خواب و شمارنده قدم ها است. این ساعت همچنین دارای حالت کار و پاداش بوده که توسط والدین قابل کنترل است. این ساعت هوشمند قرار است با قیمت 80 دلار راهی بازار شود.

سهام:

2 Comments

  • شعبانی
    مهر ۲۸, ۱۳۹۹ at ۱۶:۰۰

    با سلام و احترام
    فکرمیکنم مترجم ها تو ترجمه این متن یه اشتباه کوچولو داشتن اونم اینکه کلمه Tracking رو ردیابی ترجمه کردند در واقع این ساعت قابلیت ردیابی مکانی نداره و منظور از ترکینگ اینجا چک کردن و مدیریت کردن هست
    و چون خیلی از پدر مادر ها دنبال ساعت زیبا و کوچک با قابلیت ردیابی مکانی هستند به این اشتباه می افتند که این ساعت ردیاب دارد.
    و از فروشنده این رو میخوان
    ممنون میشم درستش کنید که ما که فروشنده هستیم کمتر تو دردسر بیوفتیم

    Reply
    • تحریریه سایت
      مهر ۲۸, ۱۳۹۹ at ۱۶:۰۹

      با تشکر از شما، که مطالب سایت را دنبال می کنید. کلمه مورد نظر شما در متن اصلاح شد.

      Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *