موبایل و تبلت

شیائومی از فناوری شارژ سریع بیسیم 80 واتی رونمایی کرد

شیائومی امروز از فناوری شارژ بی سیم خود را – که سریعترین شارژ بی سیم جهان نیز است – با توان 80 وات پرده برداشت. این امر باعث می شود سومین پیشرفت مهم این شرکت در زمینه فناوری شارژ بی سیم در سال جاری باشد.

این شرکت ادعا می کند که این فناوری فقط در 19 دقیقه می تواند یک باتری 4000 میلی آمپری را شارژ کند و از نظر شارژ تا رسیدن به نیمه راه حدود هشت دقیقه طول می کشد. پیش از این، سریع ترین فناوری شارژ بی سیم شیائومی 50 وات در گوشی Mi 10 Ultra بود که در آگوست سال جاری به بازار عرضه شد. پیش از این، در مارس سال جاری، این شرکت فناوری شارژ بی سیم 40 وات خود را به نمایش گذاشته بود.

[aparat id=’Dn4je’]

وقتی صحبت از فناوری شارژ بی سیم می شود، شیائومی راهی طولانی را طی کرده است. این شرکت چینی ابتدا پشتیبانی از شارژ بی سیم را در Mi MIX 2S معرفی کرده بود که فقط از 7.5 وات پشتیبانی می کرد. Mi MIX 3 با پشتیبانی از 10 وات به بازار عرضه شد و در سال 2019 در گوشی هوشمند پرچمدار Mi 9 تا 20 وات برخورد داشت.

اخیراً گزارش شده که این شرکت در حال کار بر روی یک فناوری شارژ سریع 100 وات است که سال آینده رسمی می شود. ما انتظار داریم این فناوری شارژ سریع در نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی در دسترس باشد و می تواند قبل از عرضه گوشی رسمی شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا