موبایل و تبلت

رونمایی لنوو از نسل سوم تبلت Tab M7 و Tab M8

پیش از MWC 2021، لنوو پنج تبلت اندرویدی جدید و همچنین یک ساعت هوشمند جدید را برای بازارهای بین المللی معرفی کرده است. بیایید نگاهی به Lenovo Tab M7 (3rd Gen) و Lenovo Tab M8 (3rd Gen) در این مقاله بیندازیم.

لنوو Tab M7 (3rd Gen)

لنوو Tab M7 (3rd Gen) تازه معرفی شده، طراحی بدنه فلزی را به نمایش می گذارد و در یک گزینه تک رنگ خاکستری آهنی عرضه می شود. این تبلت از یک صفحه 7 اینچی TDDI (یکپارچه سازی لمسی و نمایشگر) IPS LCD با رزولوشن 1024 در 600 پیکسل، 16.7 میلیون رنگ، چند لمسی 5 نقطه ای، 350 نیت سطح روشنایی معمول و گواهی TÜV Rheinland مراقبت از چشم برای آبی کم برخوردار است.

این دستگاه در دو نوع ارائه می شود – WiFi و LTE. مدل قبلی توسط مدیاتک MT8166 SoC تغذیه می شد، در حالیکه مدل دوم از چیپست مدیاتک MT8766 بهره می برد. به هر حال، هر دو نسخه با 2 گیگابایت LPDDR4 رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMCP همراه با پشتیبانی از کارت توسعه MicroSD تا 1 ترابایت ارائه می شوند.

در بخش اتصال، این تبلت با WiFi دو بانده، بلوتوث 5.0، GNSS (GPS ، BediDou)، جک هدفون 3.5 میلی متری و درگاه MicroUSB ارائه می شود. علاوه بر این، این دستگاه همچنین شامل شتاب سنج، بلندگوی مونو و میکروفون ترکیبی مجهز به Dolby Audio، دوربین عقب 2 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی است. در مورد نرم افزار، این تبلت دارای Android 11 Go Edition است و از سرویس Google Kids Space و Google Entertainment Space برخوردار است. این دستگاه دارای یک باتری 3750 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 10 وات است. لنوو Tab M7 (3rd Gen) با قیمت 119 یورو آغاز می شود.

لنوو Tab M8 (3rd Gen)

لنوو Tab M8 (3rd Gen) از طراحی بدنه فلزی نیز بهره می برد، با این وجود به جای یک رنگ در دو رنگ (خاکستری آهنی، خاکستری پلاتینیوم) ارائه می شود. این تبلت یک صفحه بزرگتر 8 اینچی TDDI (یکپارچه سازی لمسی و نمایشگر) IPS LCD با وضوح 1280 در 800 پیکسل، چند لمسی 10 نقطه ای، 350 نیت روشنایی و گواهینامه مراقبت از چشم TÜV Rheinland را برای انتشار کم نور آبی ارائه می دهد.

این تبلت مجهز به تراشه مدیاتک Helio P22T همراه با حافظه رم LPDDR4x و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. در حالیکه نسخه 2 گیگابایتی رم از اندروید 11 Go Edtion استفاده می کند، نسخه های 3 گیگابایتی با اندروید 11 معمولی عرضه می شوند. با این وجود، هر دو مدل با Google Entertainment Space و Google Kids Space همراه هستند.

این محصول با یک دوربین پشت 5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی، بلندگوی تک جلوی و میکروفون مجهز به Dolby Atmos ، شتاب سنج، سنسور نور محیط، ویبراتور و سنسور مجاورت ارائه می شود. این تبلت توسط یک باتری 5،100 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ 10 وات نیرو می گیرد. لنوو Tab M8 (3rd Gen) از اواخر امسال در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا