موبایل و تبلت

سری اوپو فایند X5 در تاریخ 5 اسفند معرفی می شود

اوپو دعوت نامه هایی را برای رونمایی رسمی از سری جدید فایند X5 ارسال کرده است. این رویداد قرار است در تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) ساعت 11:00 به وقت گرینویچ به صورت مجازی پخش می شود. شما می توانید در Oppo.com تماشا کنید.

در حالی که این رویداد یک سری جدید را معرفی خواهد کرد، حدس زدن اینکه کدام مدل مورد علاقه اوپو است – Find X5 Pro – سخت نیست. این دستگاه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود و سیستم عامل ColorOS را اجرا خواهد کرد. برای دوربین‌ها (که اتفاقاً با همکاری هاسلبلد ساخته شده‌اند) از تراشه MariSilicon NPU استفاده می‌کند – یک تراشه 6 نانومتری که وظایف پردازش تصویر مانند پردازش RAW را در زمان واقعی و افزایش سرعت ویژگی‌های هوش مصنوعی برای ویدیوهای 4K تا 20 برابر انجام می‌دهد.

پشت براق گوشی (که در موارد افشا شده آن را دیده ایم) در واقع یک “سرامیک فوق العاده سخت” است. سطح کاملاً براق به نظر می رسد، اما اوپو می گوید که تکسچر خاص آن را در برابر اثر انگشت مقاوم می کند. باید در سیاه و سفید، شاید رنگ های دیگر نیز موجود باشد. در مورد دوربین ها، شایعاتی از وجود دو سنسور IMX766 سونی (50 مگاپیکسل، اندازه 1/1.56 اینچ) برای دوربین اصلی و اولتراواید حکایت دارد. در مورد تله فوتو، ما شنیدیم که یک دوربین 13 مگاپیکسلی با زوم هیبریدی 5 برابر وجود خواهد داشت، خواهیم دید که چگونه پیش می رود. دوربین سلفی از سنسور جدید IMX709 استفاده می‌کند که در سری Reno7 ارائه شده است.

مدل پرو باید دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO AMOLED (نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح +1440p)، حداکثر 12 گیگابایت رم، استاندارد IP68 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی (بی سیم 50 وات) باشد. در مورد نسخه استاندارد، ما به طور رسمی چیز زیادی در مورد آن نشنیده ایم، اما طبق یک افشاگر از چیپست دایمنسیتی 9000 استفاده می کند و باید همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ بی سیم 80 واتی و 50 واتی را داشته باشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا